Annons:
Etikett20-fiske
Läst 2751 ggr
Ronny-K
1/13/10, 11:11 AM

Fiske, Upp till 13

Ett bra initiativ att ungdomar kan få låna gratis fiskeutrustning i sommar!Glad
Det kan skapa ett gott fiske/naturintresse.

Sportfiskarna.

Annons:
Hawknestgrove
1/13/10, 1:37 PM
#1

Toppen! Hoppas att fler kollar detta!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

isa
1/16/10, 11:44 AM
#2

Men oj vilken bra grej! Hoppas de finns kvar, när mina syskonbarn växer upp. Än så länge är de bara 1 år och den andra är 4 år. Kanske

4-åringen kan börja lite smått redan nu förresten?Han har metat i alla fall vet jag.

Ronny-K
1/16/10, 2:45 PM
#3

#2 Mete är en bra början! Glad Att lära sig kasta med haspel är inte så svårt, men man kan ju alltid kasta själv och låta de unga veva in om det verkar krångligt. Abbore brukar nappa bra på små spinnare. Lycka till!

Ps. Använd gärna solbrillor, spinnare kan komma flygande om de fastnat och rycks loss. Var rädd om ögonen.

isa
1/18/10, 4:17 PM
#4

#3 Det ska vi testa i vår/sommar, Och jag är van att skydda ansiktet, då jag en gång för länge sedan stod för nära min lillebror på landet när han skulle kasta , han hade ett 18-grams gäddrag på linan, men på kroken fick han ingen gädda, han fick mig! Draget/hullingarna satt så djupt in i min överläpp att vi fick åka till sjukhuset och ta bort det. De tog bort det jättefint, och ingenting syns av det idag. Jag minns att doktorn skojade och sade att det var en ful fisk din bror fångade upp.

Ronny-K
4/19/10, 4:01 PM
#5

Det närmar sig!

Putt

Ronny-K
4/19/10, 4:04 PM
#6

Det närmar sig!

Putt

Annons:
Hawknestgrove
4/19/10, 4:10 PM
#7

Putt igen för snart är det dags!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ronny-K
6/11/10, 1:22 AM
#8

Nu har listan på butiker lagts in!

Hawknestgrove
6/11/10, 1:23 AM
#9

jättebra! puttar upp för ett mysigt sommarnöje!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: