Annons:
Etikett05-fjällen
Läst 2314 ggr
skogstrolletbarbro
4/9/09, 1:08 PM

Skotertur till fjälls!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad påsk, på er!

I flera dagar har jag nu försökt att sätta in en artikel här på sajten, om vår resa till Svaipa-fjällen men tyvärr har jag gått bet på det.

Därför gör jag så här istället. Jag har nämligen satt in reportaget på min blogg, istället.

Den finns på: http://skogstrollettycker.blogspot.com/2009/04/akte-skoter-till-svaipa-fjallen.html

Jag hoppas på fler fjällturer i påsk. Beror på vädret naturligtvis.

Annons:
Hawknestgrove
4/9/09, 3:42 PM
#1

Tack jättefint! JA det är lite småpyssel med artikelskrivning. Men din blogg  kan man ju med glädje besöka då!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Bleenda
4/9/09, 6:06 PM
#2

Oj, vilken  fin artikel du skrivit. Verkligen medryckande. Tala om att ha tur med vädret.

Och vilka vackra bilder.

skogstrolletbarbro
4/10/09, 2:05 AM
#3

Det var inte med småpysslet jag gick bet på , det gick jättebra. Jag skrev och  satte in bilder utan problem. Det tog lite tid men resultatet blev bra. När jag sedan skulle publicera hela hisotrien hade jag en gul varnings triangel, som indikation på att allt inte fungerar riktigt som det ska. Ibland går det ändå - men inte nu.

När jag tryckte på publiceratriangeln, så blev det en väntetid på minst fem minuter, innan rutan ERROR, kom fram. Hela artikeln var borta! Tala om frustration. Ja, jag ska inte belasta er med mina databekymmer så här i påskhelgens första skälvande minutrar, utan det måste jag ta med Nicklas! det var bara en förklaring!

I alla fall är det bara att inse att ibland måste man gå andra vägar. Så gjorde jag nu så vi får hoppas anslutningen fungerar bättre en annan gång.

Hjärtligt tack för inläggen, både Gunilla och Bleenda.

Så roligt att ni besökte min blogg. Roligt med inlägg både här och där.

Glad helg!

Hawknestgrove
4/11/09, 1:18 AM
#4

Ja ta upp det ,ed Niklas eller på Support. Jisses så frusterande!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

ElisabethA
4/11/09, 9:22 AM
#5

Fin artikel och riktigt härliga bilder :)

skogstrolletbarbro
4/15/09, 8:31 PM
#6

Det är så roligt att få ta del av vad ni tycker om det jag har skrivit och jag uppskattar verkligen inläggen ni gör. Det ska ni veta!

Jag skriver ju, för att få visa upp det som jag själv tycker om. För att få visa det som intresserar mig. Att dessutom få lära sig mer om komposition mellan text och bilder, är inte dumtGlad.

Tack ElisabethA och alla!

Jag får väl se om problemen fortsätter, Gunilla.                               I så fall måste jag nog be om hjälp.

Annons:
Hawknestgrove
4/16/09, 3:28 PM
#7

Men barbro, vad är problemet? Du kan komma in i allafall coh lägga in artiklar, det är itne det som är problemet? För jag har ju gett dig rättigheter till det.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

skogstrolletbarbro
4/17/09, 12:04 AM
#8

Det tillkom nog vid någon installation jag gjort, (förmodligen när jag installerade ett program med en massa smileys) så följde det med spyware och en toolbar som ställde till med .dll fel, enligt några experter, i familjen.

Nu ska det funka, tror vi!

Upp till toppen
Annons: