Annons:
Etikettrovdjur
Läst 1563 ggr
Nore
2009-03-03 20:20

Nu efterlyser jag vad lojakten tog vägen.

Vad vad det för fel o skriva om pågående jakt på lo som är laglig i vårt land, men nu verkar det som det blivit diktatur på sidan så att damerna kan radera utan att tala om orsak, mycke dålig stil, o dålig respekt för besökarna på svensk natur

Annons:
rifla
2009-03-03 20:28
#1

ja jag undrade just vart den var!

ANNIA
2009-03-03 21:14
#2

Nore du skriver om diktatur och faktiskt så slår du huvud på spiken för det är så en sajt fungerar. Värden kan ses som diktator eftersom den har FULL BESTÄMMANDERÄTT över sin sajt. Vilket jag har skrivit flera gånger förut.

Så värden kan plocka bort precis vad den vill när den vill och den behöver inte tala om varför.

Värden på denna sajt har redan talat om vad som gäller när det kommer till rovdjur.

Nore
2009-03-03 22:20
#3

Jovist har hon rätt till detta att plocka bort rovdjur, men vissa rovdjur är kvar o det är katten som är det mest vanliga rovdjuret i vår närhet

Bleenda
2009-03-03 22:58
#4

Måste faktiskt säga att jag blev lite snopen när den försvann.

Lon var väl inte så farlig att ta upp i disskution.

ANNIA
2009-03-03 23:07
#5

Nore full bestämmanderätt betyder just det. Att hon kan bestämma precis vilka ämnen som är tillåtna. Vill hon att det ska kunna diskuteras isbjörnar men inte brunbjörnar, eller om hon vill att rödmyror är tillåtna ämnen men inte svartmyror så kan hon göra det.

Ja även om hon så vill göra om hela sajten till att bara handla om katter så kan hon göra det och ändå behålla namnet svensk natur. Det är vad full bestämmanderätt betyder. Hon bestämmer in i minsta detalj vad som får diskuteras.

Bleenda jag har inte läst den tråden så jag har inte den minsta aning om vad den handlade om. För den sortens trådar har jag slutat öppna. För som det varit sista tiden så har alla trådar som haft det minsta med rovdjur att göra spårat ur.

Bleenda
2009-03-03 23:16
#6

#5 Det var jag som skrev tråden och trodde i min enfald att det skulle gå bra för att det bara gällde lo. Jag ville veta var man kunde läsa rapporterna från lodjursjakten.

Annons:
ANNIA
2009-03-03 23:26
#7

Bleenda Som jag sa så läste jag aldrig den tråden för jag utgick att det skulle gå med den som med alla andra rovdjurstrådar som funnits under senaste tiden. Att den skulle vara ok under några inlägg sen spåra ur. Och jag ville inte lägga tid på ytterligare en tråd som spårar ur. Så jag kan inte säga nåt om innehållet i den tråden.

Hawknestgrove
2009-03-03 23:31
#8

Nä och NOre, din kommenta var bara för taskig. OCh sen var det en bild på ett skjutet lodjur, som mycket väl kunde ha stannat i litet format som bifogad fil, alla gillar inte att se såna bilder. Dessutom, så är tovdjursdiskussioner förbjudna här inne, och var så snälla och acceptera det. Eller starta er egen sajt. JAg gillar inte lo jag heller, förutom på Nordens ark, men vi hade oxckså lodjursjakt här hos oss i söndags väldigt stor uppslutning, 40 pers  kunde tagit bilder på samlingen av gubbs utanför kyrkan(osmakligt) och lagt här, men jag avstår.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

chik
2009-03-03 23:44
#9

Såvi får inte fråga om Lo. Jag trodde bara det var polkagrisar det gjälde.

Nä. Jag skämtar inte.

Jag trodde inte det var jakt på Lo. Så korkad var jag.

Ursäkta nu tassar jag ut..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hawknestgrove
2009-03-03 23:47
#10

Det står hur tydligt som helst på sajtens presentation, att rovdjursdiskussioner är förbjudna här inne.  För andra gången i ordningen…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Magi-cat
2009-03-04 10:07
#11

På tal om lodjursjakt, så verkar en del ha svårt att räkna…eller?

http://www.gt.se/nyheter/1.1486372/jagare-dodade-sex-lodjur-for-mycket


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: