Annons:
Etikett28-övrigt
Läst 1384 ggr
morgan
2013-05-01 09:28

Hej idag firar vi Första Maj runt om i Vårt land,

Hej idag firar vi Första Maj runt om i Vårt land,och det är mycket annat som vi oxå blir påmind om,och det är alla födelsedagar som firas här på oxå på Svensk Natur som vi ska komma ihåg att Gratta,nu gör jag så här så jag Grattar er alla som fyller år kanske idag och ni som kommer att fylla år här i Maj Månad mej inräknad hi hi.

Nu tänker nu vad har hänt med gamlingen nu,varför ska man vara som alla andra jag tycker det är roligt att komma med lite som man inte har gjort innan,så nu bjuder jag på det här idag och hoppas att jag glädjer någon som fyller år med den här vackra sången

Och med det önskar jag er en trevlig dag .

Amigos - Idag är din födelsedag

http://www.youtube-nocookie.com/embed/EBAfKzMTac4

Annons:
morgan
2013-05-01 09:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej Gunilla och ni andra på den här sajten,jag tänkte bara visa att jag lever och då ville jag hälsa på er igen,så jag har inte glömt er för djur och natur är numer 1 för mej .

Här kommer Malla som oxå hälsar på er

morgan
2013-05-02 17:06
#2

Hej tänk vad det är roligt att göra saker som man trodde skulle uppskattas men tänk vad fel man kan ha,jag undrar vad var det för fel jag gjorde med det här?????????

Hawknestgrove
2013-05-05 15:45
#3

inget alls….. men jag har inte varit inne här på ett bra tag…..Grattis själv på födelsedagen…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ronny-K
2013-05-12 09:54
#4

Passar den till brorsan som också fyller i Maj!
Han brukar påminna mig lite fint varje år….ingen aning om varför….

Inbillar mig ibland att det har att göra med whiskyn jag brukar uppvakta honom med…..men, nää..😉så kan de väl inte va..

TinaNordberg
2013-05-24 09:10
#5

Tycker inte allsdet var fel, har bara inte fått tummen  ur…….

och svarat.

Tack för den.

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Hawknestgrove
2013-05-24 15:38
#6

Ja jag känner att de gånger man kommer in här, så ska man känna att det är Ok och att alla är snälla. Så har jag känt och känner. OCh vi har ju en rubrik Övrigt som gärna får handla lite om allt mellan himmel och jord. En liten prathörna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: