Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen 01. Floran - alla våra växter 01. Svampar 02. Havet 02. Kustlandet 03. Skogen 04. Sjöar och vattendrag 05. Fjällen 06. Nära staden 07. Faunan-Alla våra djur 08. Våtmarker 09. Öppna landskap 11. Klimatförändringar 13. "Naturliga" nyheter, miljövänligt 14. Vandring, film, reservat, resor 15. Evenemang 16. Upplevelser & Äventyr 17. Boktips 18. Dagens bild + fototävlingar 19. Fåglar/vilt 20. Fiske 21. Jakt 22. Ute i naturen 23. Omvärldens djur och natur 24. Svenska vilda djur 25. Viltrehabilitering i Sverige 26. Mumssidan. 27. Konst - Djur & Natur 28. Övrigt 29. Sajten

32. Släpp loss humorn! Mitt djur är bortsprunget Skampålen Vårt samhälle Rovdjur TV-tips
29. Sajten

SEEEEGT IFOCUS IDAG!

2011-03-05 10:51 #0 av: Ronny-K

o var tog funktionen ¨första olästa¨ vägen?

Anmäl
2011-03-05 18:11 #1 av: MariannE11

vart tog hela livet vägen?....

o inte kan man vara säker på att detta kommer att synas heller... tror vi får gå i ide.....
o ingen smajlis..... *sur gubbe*....

Anmäl
2011-03-06 00:26 #2 av: Tizzla

Och "mina vänner" till höger?

...nääää...men man vänjer sig kanske om det bara kommer igång med lite hastighet och att man slipper den där förbaskade rutan om scriptSkrikandes

Anmäl
2011-03-06 09:10 #3 av: MariannE11

bara att det finns en ruta att svara i är ju toppen.....eller att man ser tråden.... vänner har jag ju inga ändå....
hihi.. men det ska väl ordna sej nån gång det här med.... o snabbare utan min hjälp...o hörrö tizzla... var hittade du din smajlis?....

Anmäl
2011-03-06 09:17 #4 av: Eldochis

Godmorgon, jag tror att hela ifokus är för stort och uppsplittrat i för många undergrupper.

Jag upplever det svåröverskådligt och som sagt, fruktansvärt urmodigt lååångsamt, trots att jag har snabb lina in och ut.

Jag menar, fågelskådning och svensk natur och miljö mm skulle väl kunna vara en grupp. Det man inte vill läsa, hoppar man helt enkelt över. Alla underrubriker i varje forum ser jag som helt onödiga.

Layouten är ju det man bryr sig minst om, åtminstone jag. Det är ju diskussionerna och dialogerna som är det intressanta.

Nä, i dag ska jag glo lite på vasaloppet och släpa ris efter gårdagens avverkning.

Eva

Anmäl
2011-03-06 13:07 #5 av: Hawknestgrove

#4 det är nog lite svårt att samsas under ett tak.MEn vad som retar mig är dennna minitext.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Anmäl
2011-03-06 18:22 #6 av: Tizzla

Inte är det mycket bättre idagObestämd

Anmäl
2011-03-06 18:28 #7 av: Farwuq

Jag för min del, tycker att det är bättre idag än igår.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-03-06 18:37 #8 av: Tizzla

En aning...men inte mycket! Men det är skönt att iaf få höra att det går framåtFlört

Anmäl
2011-03-06 18:38 #9 av: Farwuq

Klart att det ljusnar.

Flört

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2011-03-06 18:39 #10 av: Tizzla

Mina inlägg kommer in, försvinner, kommer tillbaka...och gör precis som de vill. Tur att jag inte skriver något viktigtFoten i munnen

Anmäl
2011-03-06 19:36 #11 av: MariannE11

ser ut att vara lite lite bättre nu... o smajlisarna är här....GladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGlad

Anmäl
2011-03-06 19:55 #12 av: Farwuq

Flört

"våga vägra golf, facebook o fiskbullar"

Jag vägrar åtminstone: golf och  facebook.

Tungan ute

Anmäl
2011-03-06 20:08 #13 av: MariannE11

rackarns åxå.....Skäms.. måste byta min signatur lite...*rodnar*....ifall någon skvallrar att jag sprängt en barriär...Skäms

Anmäl
2011-03-06 23:55 #14 av: Halvdansken

Var är "Nya inlägg" nånstans? Istället finns det "Diskussioner du deltar i" där jag nu får sitta och klicka bort trådar som är ett par år gamla och döda för länge sen.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl
2011-03-07 00:28 #15 av: Hawknestgrove

ja mycket är inte kalrt och det är irriterande. Går ju tex inte att lägga in bilder än

Anmäl
2011-03-07 08:51 #16 av: Eldochis

Tjenixen, det är tydligen olika för alla! Jag har i alla fall lagt ut bilder och gillar både facebook och fiskbullar!
Golf gillar jag inte, djurvän som jag är (putta korkbollar i sorkhål...hm...)

Anmäl
2011-03-07 14:04 #17 av: Hawknestgrove

eldochis, jag kan inte lägga in vettiga vanliga bilder.  och som sagt denna minitext och behöva scrolla ner till sista inlägget? då vet man ju inte ens om det är det sista.... nä detta är rövva....

Anmäl
2011-03-13 15:57 #18 av: Ynnor-K

Ja det är samma gubbe som i 0.Rynkar på näsan

Men helt plötsligt var jag raderad, kunde inte logga in, och fick bara...Den här användaren finns inte längre på iFokus...när jag klickade på min personliga sida.Skrikandes

Fick skapa ett nytt konto så att jag kunde kommunicera direkt med Support eftersom inget svar på e-mail inkommit....(söndag)?!

Imorgon ska jag för säkerhets skull kolla lokalblaskans familjesida på nätet först. Om jag inte är med där ska jag koka kaffe. Skrattande

MVH

RONNY-K

Anmäl
2011-03-13 17:12 #19 av: Halvdansken

Jag har samma storlek på texten som jag alltid haft.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl
2011-03-14 01:38 #20 av: Tizzla

#18 SkrattandeTungan ute Du lever nog...*hoppas*

Och "första olästa" är tillbaka!!!!Guld i mun

Anmäl
2011-03-14 05:32 #21 av: Ronny-K

Jaaa! Tillbaka liksom ¨första olästa¨ !  Vilken go morron, nu ska jag koka mitt kaffe!Skrattande

Anmäl
2011-03-14 08:36 #22 av: Tizzla

Hihi...där är du ju Ronny! Hoppas kaffet smakade bra...

Anmäl
2011-03-14 13:08 #23 av: Hawknestgrove

och du har fått ett svar inne på Support..... MEn jag håller med, nåt knas är det för all text grötar ihop sig....

Anmäl
2011-03-14 13:08 #24 av: Hawknestgrove

och du har fått ett svar inne på Support..... MEn jag håller med, nåt knas är det för all text grötar ihop sig....

Anmäl
2011-03-14 13:08 #25 av: Hawknestgrove

Anmäl
2011-03-14 16:13 #26 av: Ronny-K

#20 #22  Tack för omtanken! Bara bra nu!!Skrattande

#23 Ja, jag fick hjälp, N.P. bra folk! Men lite skumt var det, jag vart dissad p.g.a. en bug i den gamla versionen men kunde logga in i det nya versionen p.ga. en annan bug som tillät avstängda personer att logga in....
Don't ask! Gillar bara läget..Glad
Inget problem med texten, antar att det sparkar åt olika håll..Obestämd

Anmäl
2011-03-14 16:34 #27 av: Hawknestgrove

skönt att ha dig här igen

Anmäl
2011-03-18 13:29 #28 av: Tizzla

Kan ni lägga in länkar via länkknappen ovanför textrutan? Den där man kan skriva vad man vill och inte behöver ha med hela adressen...

Anmäl
2011-03-18 16:08 #29 av: Farwuq

Länk

Ja.

Anmäl
2011-03-18 16:30 #30 av: Tizzla

Okej, tack! HmmmObestämd Min knapp finns där men är ljusgrå och ej klickbar. Undrar om det bara är jag? Får väl skriva till supporten.

Anmäl
2011-03-18 16:31 #31 av: Hawknestgrove

du måste markera vad du vill länka... men det kankse du har gjort+

Anmäl
2011-03-18 16:40 #32 av: Tizzla

Va? Det har jag inte behövt förut...

Ahh...det verkar fungeraGlad men så omständigt.

Tycker faktiskt att det har blivit mer användarovänligt med nya ifokus...kan bara hoppas att det kommer bli bättre igen. Varför ta bort funktioner som är bra liksomObestämd

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.