Annons:
Etikett29-sajten
Läst 2158 ggr
Ronny-K
3/5/11, 10:51 AM

SEEEEGT IFOCUS IDAG!

o var tog funktionen ¨första olästa¨ vägen?

Annons:
MariannE11
3/5/11, 6:11 PM
#1

vart tog hela livet vägen?…. o inte kan man vara säker på att detta kommer att synas heller… tror vi får gå i ide….. o ingen smajlis….. *sur gubbe*….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Tizzla
3/6/11, 12:26 AM
#2

Och "mina vänner" till höger?

…nääää…men man vänjer sig kanske om det bara kommer igång med lite hastighet och att man slipper den där förbaskade rutan om scriptSkrikandes

MariannE11
3/6/11, 9:10 AM
#3

bara att det finns en ruta att svara i är ju toppen…..eller att man ser tråden…. vänner har jag ju inga ändå…. hihi.. men det ska väl ordna sej nån gång det här med…. o snabbare utan min hjälp…o hörrö tizzla… var hittade du din smajlis?….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Eldochis
3/6/11, 9:17 AM
#4

Godmorgon, jag tror att hela iFokus är för stort och uppsplittrat i för många undergrupper.

Jag upplever det svåröverskådligt och som sagt, fruktansvärt urmodigt lååångsamt, trots att jag har snabb lina in och ut.

Jag menar, fågelskådning och svensk natur och miljö mm skulle väl kunna vara en grupp. Det man inte vill läsa, hoppar man helt enkelt över. Alla underrubriker i varje forum ser jag som helt onödiga.

Layouten är ju det man bryr sig minst om, åtminstone jag. Det är ju diskussionerna och dialogerna som är det intressanta.

Nä, i dag ska jag glo lite på vasaloppet och släpa ris efter gårdagens avverkning.

Eva

Hawknestgrove
3/6/11, 1:07 PM
#5

#4 det är nog lite svårt att samsas under ett tak.MEn vad som retar mig är dennna minitext.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Tizzla
3/6/11, 6:22 PM
#6

Inte är det mycket bättre idagObestämd

Annons:
Farwuq
3/6/11, 6:28 PM
#7

Jag för min del, tycker att det är bättre idag än igår.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tizzla
3/6/11, 6:37 PM
#8

En aning…men inte mycket! Men det är skönt att iaf få höra att det går framåtFlört

Farwuq
3/6/11, 6:38 PM
#9

Klart att det ljusnar.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tizzla
3/6/11, 6:39 PM
#10

Mina inlägg kommer in, försvinner, kommer tillbaka…och gör precis som de vill. Tur att jag inte skriver något viktigtFoten i munnen

MariannE11
3/6/11, 7:36 PM
#11

ser ut att vara lite lite bättre nu… o smajlisarna är här….GladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGlad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Farwuq
3/6/11, 7:55 PM
#12

#11

Flört

"våga vägra golf, facebook o fiskbullar"

Jag vägrar åtminstone: golf och  facebook.

_Tungan ute
_

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

MariannE11
3/6/11, 8:08 PM
#13

rackarns åxå…..Skäms.. måste byta min signatur lite…*rodnar*….ifall någon skvallrar att jag sprängt en barriär…Skäms

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Annons:
Halvdansken
3/6/11, 11:55 PM
#14

Var är "Nya inlägg" nånstans? Istället finns det "Diskussioner du deltar i" där jag nu får sitta och klicka bort trådar som är ett par år gamla och döda för länge sen.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Hawknestgrove
3/7/11, 12:28 AM
#15

ja mycket är inte kalrt och det är irriterande. Går ju tex inte att lägga in bilder än

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Eldochis
3/7/11, 8:51 AM
#16

Tjenixen, det är tydligen olika för alla! Jag har i alla fall lagt ut bilder och gillar både facebook och fiskbullar! Golf gillar jag inte, djurvän som jag är (putta korkbollar i sorkhål…hm…)

Hawknestgrove
3/7/11, 2:04 PM
#17

eldochis, jag kan inte lägga in vettiga vanliga bilder.  och som sagt denna minitext och behöva scrolla ner till sista inlägget? då vet man ju inte ens om det är det sista…. nä detta är rövva….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ynnor-K
3/13/11, 3:57 PM
#18

Ja det är samma gubbe som i 0.Rynkar på näsan

Men helt plötsligt var jag raderad, kunde inte logga in, och fick bara…Den här användaren finns inte längre på iFokus…när jag klickade på min personliga sida.Skrikandes

Fick skapa ett nytt konto så att jag kunde kommunicera direkt med Support eftersom inget svar på e-mail inkommit….(söndag)?!

Imorgon ska jag för säkerhets skull kolla lokalblaskans familjesida på nätet först. Om jag inte är med där ska jag koka kaffe. Skrattande

MVH

RONNY-K

Halvdansken
3/13/11, 5:12 PM
#19

Jag har samma storlek på texten som jag alltid haft.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Tizzla
3/14/11, 1:38 AM
#20

#18 SkrattandeTungan ute Du lever nog…*hoppas*

Och "första olästa" är tillbaka!!!!Guld i mun

Annons:
Ronny-K
3/14/11, 5:32 AM
#21

Jaaa! Tillbaka liksom ¨första olästa¨ !  Vilken go morron, nu ska jag koka mitt kaffe!Skrattande

Tizzla
3/14/11, 8:36 AM
#22

Hihi…där är du ju Ronny! Hoppas kaffet smakade bra…

Hawknestgrove
3/14/11, 1:08 PM
#23

och du har fått ett svar inne på Support….. MEn jag håller med, nåt knas är det för all text grötar ihop sig….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
3/14/11, 1:08 PM
#24

och du har fått ett svar inne på Support….. MEn jag håller med, nåt knas är det för all text grötar ihop sig….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
3/14/11, 1:08 PM
#25

och du har fått ett svar inne på Support….. MEn jag håller med, nåt knas är det för all text grötar ihop sig….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ronny-K
3/14/11, 4:13 PM
#26

#20 #22  Tack för omtanken! Bara bra nu!!Skrattande

#23 Ja, jag fick hjälp, N.P. bra folk! Men lite skumt var det, jag vart dissad p.g.a. en bug i den gamla versionen men kunde logga in i det nya versionen p.ga. en annan bug som tillät avstängda personer att logga in….
Don't ask! Gillar bara läget..Glad
Inget problem med texten, antar att det sparkar åt olika håll..Obestämd

Hawknestgrove
3/14/11, 4:34 PM
#27

skönt att ha dig här igen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Tizzla
3/18/11, 1:29 PM
#28

Kan ni lägga in länkar via länkknappen ovanför textrutan? Den där man kan skriva vad man vill och inte behöver ha med hela adressen…

Farwuq
3/18/11, 4:08 PM
#29

Länk

Ja.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tizzla
3/18/11, 4:30 PM
#30

Okej, tack! HmmmObestämd Min knapp finns där men är ljusgrå och ej klickbar. Undrar om det bara är jag? Får väl skriva till supporten.

Hawknestgrove
3/18/11, 4:31 PM
#31

du måste markera vad du vill länka… men det kankse du har gjort+

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Tizzla
3/18/11, 4:40 PM
#32

Va? Det har jag inte behövt förut…

Ahh…det verkar fungeraGlad men så omständigt.

Tycker faktiskt att det har blivit mer användarovänligt med nya ifokus…kan bara hoppas att det kommer bli bättre igen. Varför ta bort funktioner som är bra liksomObestämd

Hawknestgrove
3/18/11, 5:32 PM
#33

ja för mig är just den saken inget nytt, då jag använder FF

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: