Annons:
Etikett29-sajten
Läst 1732 ggr
Hawknestgrove
3/13/12, 4:02 PM

Svensk Natur har 500 medlemmar!!!!

Ddet trodde jag inte….

Medlem nummer 500 som registrerade sig precis nyss heter samuelku och förtjänar kanske titeln hedersmedlem? :)

Grattis till dig och du förtjänar titeln HEDERSMEDLEM!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
SannaHolmgren
3/13/12, 7:11 PM
#1

500 medlemmar men var är de?

TinaNordberg
3/14/12, 8:44 AM
#2

Kanske ute och letar vårtecken :)

Tina Nordberg medarbetare:

 Fågelskådning i fokus

 Svamp i fokus

Hawknestgrove
3/14/12, 3:18 PM
#3

Ja, Ok, får väl säga, att överlag, så tycker jag att hela fokus verkar väldigt lamt på sista tiden, inte bara här. Tyvärr. Verkar som om varenda kotte är på FB.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

SannaHolmgren
3/14/12, 4:12 PM
#4

Ja, folk verkar inte ha tid att sitta vid datorn och skriva vid forum hela dagarna numera. Kanske har de jobb, massor med barn, husdjur som tar tid och en stor trädgård. Sen har de styrelsemöten med sina intresseföreningar, de kanske tränar två kvällar i veckan, men först måste de veckohandla, läser tidningen, tar kvällskurser, letar vårtecken som du sa Tina. Sen ska kanske folk äta också, kanske lagar de mat och har inte råd att äta ute jämt, tvättar, hänger upp tvätten, köper nya skor. Sitter i telefonkö till försäkringskassan, och previa, bloggar och kollar facebook. En del kanske målar eller fotograferar, några kanske tvättar bilen. Och en kopp kaffe hinns ju alltid med…

Hoppas ni har det bra alla, nu ska jag fixa middag till familjen.

Ratata
3/15/12, 1:47 PM
#5

Jag hittade hit till svensk natur igår och måste säga att det är en ritkigt trevlig sida :)

Hawknestgrove
3/15/12, 3:26 PM
#6

Tack… Ja vi fösöker hålla en trevlig profil, så att alla ska känna att de är välkomna. Som du kommer att märka, så får du ofta svar på många frågor här inne. Medlemmarna är mycket kunniga och vi är aldrig njugga med att vidarebefordra frågor vi inte kan klara av. Så jag hoppas du kommer att trivas med att titta in här. Ofta, sällan, då och då, du är lika välkommen.Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Ratata
3/15/12, 3:30 PM
#7

#6 Tack så mycket :)

[Norpan88]
3/20/12, 12:44 PM
#8

Kul att vi växer :)

Hälsningar från en naturnörd

Hawknestgrove
3/20/12, 5:56 PM
#9

Ja, det går långsamt, men jag har ingen direkt stress och ha en bråkig sida. Finns så många såna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: