Annons:
Etikett27-konst-djur-natur
Läst 3524 ggr
morgan
2012-04-15 09:35

Hunden som vägrar lämna husses grav

Hej jag vet att jag har lagt in den här Videon tidigare,men jag tycker den säger oss så mycket hur trogna våra djur är mot oss.

Hunden som vägrar lämna husses grav

Den lilla vovven vakar vid sin avlidne husses gravVägrar att vika från husses sida. Se den sorgliga videon.

**
PS Jag vet vilken glädje våra djur ger oss,jag kan bara se hur våra hundar och katter har gjort mot oss,och man glömmer aldrig det även nu att vi inte har några hundar kvar men vi har en katt och det är jag glad för.

Hej och var inte rädda att anmäla djur som far illa jag gör det idag.**

Annons:
[Bara jag här]
2012-04-15 15:57
#1

Jag blev rörd när jag såg videon. Fick en tår i ögat.

Hawknestgrove
2012-04-15 18:12
#2

Ja, stackars vovve. Ok, de får nog hålla koll på vovvven, för allt eftersom liket ruttnar, så fösvinner ju husselukten….hoppas det är hundkennel i gott syfte de tänker på…. Jag är ju skeptisk när det gäller Kina.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

morgan
2012-04-15 22:35
#3

Hej Gunilla jag tänkte inte så mycket på kina,jag tänkte mer på hunden och hans sätt att sörja sin husse

Elshira
2012-04-16 06:46
#4

Det får mig att tänka på Hachiko, hunden som gick till tågstationen för att möta sin husse i hela 9 år efter att husse en dag aldrig kom med tåget då han hade dött hastigt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D

Hakuna matata!

morgan
2012-04-16 19:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej Elshira jag kom ihåg det oxå jag ska gå in på din länk och kolla det här senare.

Jag kunde inte vättna utan jag läste lite om det här,snacka om en trogen vän .

Jessicahagstrom94
2012-04-23 14:19
#6

ååh hachiko! :( tänkte också på han, innan jag såg era kommentarer om honom.. har filmen och grät så tårarna bara rann första gången jag såg den.

Annons:
Upp till toppen
Annons: