Annons:
Etikett04-sjöar-och-vattendrag
Läst 3173 ggr
Skurtrasan
2012-05-24 07:53

smultronställe :)

tänkte folk kan få skriva in sin absoluta favorit miljö här. det stället om man har något sådant där man tycker det är som vackrast natur. Själv har jag en plats ute vid en sjö nära mig där jag brukar sitta ibland och njuta :)

Livet i varje Andetag

Annons:
Hawknestgrove
2012-05-29 13:00
#1

JA, vi har väl underligt nog i de flesta fall ne plats där det finns vatten. Mitt favvoställe är en liten klippa, i en liten sjö, där det växer röda näckrosor.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Ronny-K
2012-06-01 06:55
#2

Ute i en båt på Skälderviken en ljus sommarnatt med motorn avslagen. Vågornas kluckande mot skrovet o en och annan nyfiken säl som kollar in fiskekompisen ur lite olika vinklar för säkerhets skull. På sensommaren mareldens trollska sken.
Stillhet och ro, livets batteriladdare.

sallad
2012-06-01 16:26
#3

Svanisträsk. Där min familj har sin stuga. På sommaren så kan man sina där på bryggan och meta. Sjön är 1mil lång. Helt tyst. inget ljud hörs, bara en avlägsen sjöfågel.

Det är mitt favoritställe. Även underbart att vara ute med gummibåten en sådan kväll :)

-Rasmus 🌈

[Norpan88]
2012-06-07 11:03
#4

Vi har ett vackert naturreservat här i Kolsva som heter Venabäcken, nära rölösjön i västmanland. Där finns bäcköring och flodpärlmussla. En forsande bäck. Om man följer bäcken till fots kan man komma till ett litet vattenfall i skogen.

Finns fina lägereldar med bänkar och så. Varg i området.

Upp till toppen
Annons: