Annons:
Etikett28-övrigt
Läst 1276 ggr
morgan
9/17/13, 9:34 PM

Hej här kommer en hälsning från oss i Gråbo igen

Hej jag vill med den här artikeln hälsa mej själ välkommen här igen,och kan ju vara roligt att hälsa på er och Gunilla,inlägget skrev jag på min sida på FB så jag tar med den hit oxå för här finns många kattvänner som tycker som jag.

   En hälsning från oss i Gråbo

Hej här kommer en hälsning från oss i Gråbo igen,jag har en grupp på Netlog där jag hittade den här videon,och jag kunde inte låta bli att lägga in den här oxå,och man ser att dom här katterna har det bra,nu vet jag inte vad det här katt hemmet lägger idag,men är det någon här
som vet det hör av er,för vi har många som som gör ett stort jobb med att hjälpa och ta hand om katter som folk inte vill ha,jag har många vänner som jag känner som lägger ner många timmar på det här som jobbar ideellt.
Och det finns många katt hem kan inte räkna upp alla,men jag vill med den här videon vissa vad dom gör och hur bra dom här katterna har det idag .

zimba & hans kompisar.wmv

Annons:
morgan
9/20/13, 7:46 PM
#1

Hej på er här var det inte någon som tyckte om det här,men man har ju inte bara det här att gå in på,

   Ni får ha en trevlig helg önskar jag er från oss i Geåbo

monstermash
9/21/13, 5:28 PM
#2

Ett tips, skriv sånt här på kattforumen istället för på svensk natur…

Hawknestgrove
10/4/13, 6:59 PM
#3

allmänt är  allmänt. OCh det är ju tyvärr tidsbrist från mig också att inte  titta in här.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: