Annons:
Etikett19-fåglar-vilt
Läst 1835 ggr
Temeraire
3/5/14, 8:34 PM

Fågelskådaren.se

Jag har en hemsida som heter Fågelskådaren.se som handlar om fåglar och fågelskådning: http://www.fagelskadaren.se

För övrigt håller jag på att ta fram en hemsida om naturen i norden, främst i Sverige då, och undrar vad NI skulle vilja se på en sådan hemsida :-)

Fågelskådare, egenföretagare och webbnörd.

Besök gärna min hemsida Fågelskådaren.se

Annons:
Kimji
3/5/14, 9:08 PM
#1

Vilken fin och trevlig sida =) Aningen svårnavigerad dock och jag tycker att du borde skriva ut artnamn vid alla fågelbilder när nu målet är att man ska bli bättre på arter =)

Det första jag tänker ang. en sida om svensk natur är det där med vad man gör om man hittar skadade djur/djurungar. Det kan aldrig repeteras nog ofta.

Temeraire
3/5/14, 10:02 PM
#2

Perfekt feedback! Precis sånt jag vill veta. På vilket sätt är den svårnavigerad?

Fågelskådare, egenföretagare och webbnörd.

Besök gärna min hemsida Fågelskådaren.se

Martin
3/5/14, 10:50 PM
#3

Tycker det verkar vara en bra start. Den där biten som roterar med jämna mellanrum med en stor länk och tre små till höger går alldeles för snabbt tycker jag. Man hinner inte läsa vad de 4 olika länkarna är/går till. Och jag tycker att man kanske skall ha en stor och max två till höger. Bäst hade nog varit bara en åt gången.

"Veckans fågel" som man kan läsa en del artiklar om saknar jag en kategori för. Var hittar man alla de artiklarna? Efterhand kommer de nog att försvinna från förstasidan (om den inte skall bli mycket lång).

En länklista, till bland annat artportalen.se hade varit trevligt, nu är jag inte skådare i den bemärkelsen men jag har fått för mig att den är viktig för många skådare och den är inte med på din 10-toppsida (och det ifrågasätter jag väl egentligen inte, alla har egna favoriter men dina 10-topp och kanske andra länkar borde finnas från en meny till länkar.

mvh Martin

Temeraire
3/6/14, 12:10 PM
#4

Superbra info! Har redan börjat ordna det. Bra info inför hemsidan om nordens natur också :)

Fågelskådare, egenföretagare och webbnörd.

Besök gärna min hemsida Fågelskådaren.se

Kimji
3/7/14, 12:03 AM
#5

Jag menar precis som Martin säger om veckans fågel. Behövs nån form av meny för att hitta artiklar i ett visst ämne. Annars försvinner dom ju lätt i mängden, vilket vore synd.

Upp till toppen
Annons: