Annons:
Etikett06-nära-staden
Läst 1809 ggr
jirlopp_jagvetinte
7/5/17, 10:11 PM

Vackra/romantiska naturområden i Stockholm?

Först och främst vill jag säga förlåt om ni tycker det här är en olämplig plats att skapa en sån här tråd på men jag hittade tyvärr ingen sajt som passade perfekt till min tråd. Iallafall, I helgen hade jag tänkt att ta med min kille till någon romantisk eller vacker plats där helst inte folk springer titt som tätt. Jag vill att det ska vara ett naturområde och helst en plats med fin utsikt på runt eller i Nacka/Värmdö. Har någon något tips på såna platser? Tacksam för svar

Annons:
VeilofElysium
7/5/17, 11:16 PM
#1

Rosendals trädgård är jättefint! Ligger visserligen på Djurgården som också är väldigt fint!  Kan dock vara väldigt mycket folk där, jag bor i Skåne sedan ganska långt tillbaka men har varit där och fikat för ett par år sedan.

jirlopp_jagvetinte
7/6/17, 4:05 AM
#2

Edit: Har surfat runt ett tag på Google och jag har kommit fram till ett bra ställe, men lägg gärna tips iallafall.

moondancer
7/6/17, 4:26 PM
#3

Är inte så hemma i det området, men efter snabbt kollande på karta så finns det naturreservat där, kanske kan vara värt besök. Dessutom finns det en hel del vatten man kan vara vid ;)

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Upp till toppen
Annons: