Drömstället
Uppe i fjällvärlden bredvid Ammarnäs tog jag denna bild, kvällen var magisk, så mycket snösjok som låg kvar men ändå så grönt.
Önskar att man fick se sådana underbara vyer lite oftare.
Fast det är mer än vad som möter ögat, ser du dig omkring och studerar omgivningen kanske det ligger vackra landskap runt dig överallt.
Ni får gärna bifoga era egna drömställen.
Vilken fin bild! Ska leta och återkomma med ett "drömställe".
Där skogen möter fjället.
Gärna på vintern.

Mvh/-Anders
Bara det är kallt så trivs jag oavsett var
Självporträtt på den sjö jag älskar mest av allt.

Mvh/-Anders
Härliga vinterbilder… mvh/Brigida
Här är mitt drömställe på sommaren. På en holme mitt i Laisälven, med strömmande vatten på alla sidor. Bakom mig finns vår lilla stuga. Där somnar man så gott med forsen ljud i öronen och man mediterar så bra sittande på stenen som syns i kortets högra sida, längst ner.
Åskans dån hörs inte i stugan, inte heller känns knallarnas vibrationer i marken. Långt borta från civilisationen och från jäkt och hets, kan man koppla av i Luspe.
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=Hera&&BinaryId=85e762d8-551d-4232-bc2b-3ab99458e0cb', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))
Drömstället på Korfu, där vi faktiskt badade från en båt!
[](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=Hera&&BinaryId=c15795dc-4b0b-4b9d-837d-25ae67dc3143', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))
Drömstället i Sverige, lite utanför Gislaved.
OJdå, kom på nu att detta är svensk natur ;) Då passar ju inte riktigt Korfu bilden ;)

jag måste vara väldigt lyckig, för jag skickar in en bild på vår egen trädgård, som mitt drömställe.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

#11 Du glömde bilden ;)