Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 29-sajten
Läst 776 ggr
Hawknestgrove
0

Vi behöver ny sajtvärd!

Vem kan axla Carls mantel? Jag hade tänkt att göra en sån där fin grej där man kan rösta, men det hittar jag inte. Så här kommer mitt förslag.

JAg röstar på AndersG

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Martin
0

Jag tycker vi börjar i andra änden.

De som är intresserade av att vara Sajtvärd skriver upp sig. Därefter kan vi rösta på dem om vi nu får flera kandidater.

Jag tycker själv att du eller Anders skulle bli en bra Sajtvärd men har för mig att jag såg en tråd där Anders skrev att han inte hade tid/möjlighet/lust/intresse.

Jag själv har inte heller möjlighet/tid/tillräckligt med kunskap.

Johanna tror jag också hade kunnat göra ett mycket bra jobb - men hon sade också nej i annan tråd.

mvh Martin

AndersG
0

Helt uteslutet för min del.
Sen har jag ingen "ny" att rösta på då jag inte har varit här så mycket att jag "lärt känna" någon.

Jag är inte religiös och inte svart eller vit och accepterar alla religiösa sekter oavsett sexuell läggning, och röstar då på Carl.
Men helst hade man sett någon yngre förmåga med lite nydanande och oförstörd hjärna.

Jag känner inte till det som varit utanför detta forum och kan då egentligen inte se att Carl inte skulle kunna fortsätta, (efter något funderande). (Känner också att jag egentligen inte heller borde rösta då det känns som att det finns för mycket  jag inte vet.)
Jag är dock emot att religiöst tänkande ska kunna raddera inlägg eller meddlemmar. Det här är ju ingen religiös site vad jag förstår.
Oavsett vem som väljs eller träder fram som "frivillig" så måste den personen ha ett något öppet sinnelag tror jag.
Det går nog inte att "uppfostra" i frågor  från ett forumvärdsperspektiv.
Det är alla som skriver som måste göra det.
En hård disskusion måste kunna skiljas från personliga påhopp.
Och man måste naturligtvis få diskutera allt.
Mm o s v.
Men som sagt, jag är inte aktuell.
Mvh/-Anders

Hawknestgrove
0

Snyft, Anders, jag som just PM:at dig och tiggt…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Martin
0

Instämmer helt i vad #2 säger.

mvh Martin