Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett28-övrigt
Läst 1035 ggr
Hawknestgrove
0

HURRAför KomPiZ!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

AndersG, du får stå ut med min gamla Saab ett år till! Kolla protokollet! Det är alltså en 81:a……Men det är klart, det är en Fd Norrlandsbil. Men jag har besiktigat den för fjärde gången nu och jag gav 3000 kr för bilen för 3 år sedan. Så nu har min lilla spindel kvar sin bil att leka bungyjump i…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Coturnix
0

På ett sätt kanske detta faktiskt är en riktigt "bra för miljön" bil. En bil som inte kräver så mycket resurser för att fortsätta vara ett fortskaffningsmedel.

Kanske är det så att det frestar mer på tillgångarna att ständigt producera nytt och kassera. Man kanske ska räkna på fler aspekter än bara bränsleförbrukning.

Gratulerar till protokollet! Är själv lika förvånad varje gång. Har hänt att jag frågat besiktningsmannen om det verkligen inte finns ett enda litet fel…är det kanske bäst att gå igenom den en gång till?

Hälsa spindeln!

Hawknestgrove
0

Ja, lägg därtill, att den inte drar mer än 0,84l/mil på vintern! 0,76 på sommaren! JAg älskar min gamla fula pansarvagn!

Alexej
0

Varför ser mina protokoll aldrig så ut?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Alexej, ibland så har man tur när man köper bil. Ibland otur. Sen har jag en sambo, som sprutar underredet med det allra bästa varje år, så våra bilar är fula, men de rostar inte.

Puma77
0

Jösses Gunilla. Inte illa, jag menar det är ju en saab;) imponerad :)) Men visst är det något speciellt med bilarna de gjorde förr.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja, min lille Kompiz, får ha henne ett år till….Kollade ni Cohalten? 1,3 De ni!