Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 29-sajten
Läst 937 ggr
Hawknestgrove
0

Jag har bestämt mig.....

Har precis fått jakande svar från Staffan om att jag kan ta över som Sajtvärd här. Så nu väntar bara formaliteterna. Papper som skall skrivas på etc. Jag tackar för ert stora stöd och för att det var så pass många, som stöttat mig och bejakat mig. Utan er alla kommer det inte funka och det menar jag verkligen. Alla medlemmar är viktiga och jag ska försöka att uppföra mig lite mer rumsrent än jag brukar. Vill naturligtvis påpeka, att vill Carl.S återta sin plats, så är han varmt välkommen. Gamla Medarbetare stannar of course. Jag tänker, med Lena.F på Hittekatter som bra exempel, tillsätta många flera, då jag anser, att ju fler vi är, som kan handha sajten, dessbättre. Kommer att plocka lite så vi får lite Yin och Yang, motpoler som kan ge liv och färg åt det hela.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Staffan
0

Varmt välkommen som värd på iFokus Gunilla!

// staffan

Hawknestgrove
0

Tack! Rodnar, fast jag inte kan……Generad

Faxlin
0

Super skojigt. Välkommen som värd inom iFokus Gunilla. Så länge du inte vill ha enbart jasägare som Medarbetare stannar jag gärna :-)

Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Coturnix
0

Å vad roligt! Det här blir bra! :)

( JAS ägare? Det var väl sportflygplan?!)

Alexej
0

Grattis och stor lycka till! Kyss

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Mettan
0

Och jag kommer hit, åtminstone då och då, för just nu är det lite jobbigt med allt som ska hinnas med. Ska i alla fall bli roligt att upptäcka den här sajten också.

Puma77
0

Ja välkommen som Sajtvärd.

//Pia

Hawknestgrove
0

Så gulliga ni är! Nu återstår att försöka tigga till sig Medarbetare. Där hoppas jag, att ni som blir kvar sedan förut, välkomnar de eventuella som jag tar in, för att de har något viktigt att tillföra, även om kanske åsikterna går stick i stäv med era egna. Naturligtvis, så får de lägga band på sina känslor lite bättre än som vanliga medlemmar. Till att börja med, så efterlyser jag någon, som är bra på att göra artiklar. JAg är usel på det! Anders G, jag flirtar med dig, till att börja med……Flört

Faxlin
0

#4: haha, ja det är det också. Undrar om Gunilla får in någon sådan. ;-)

#8: Ja inte tänker jag bita dem i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

hehe, JAS-ägare, göre sig icke besvär. Det förstår ni väl?

bjorsa
0

Får önska dig lycka till och att de blir en trevlig sajt med fokus på svensk natur å dess invånare .

mvh/bjorsa

Coturnix
0
vanessa
0

Men jag kände en JAS, en labrador som hette det och det stod för  Jakt, Apport, Sniff. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

HAHAHAHA!Skrattande

Martin
0

Lycka till med sajten Gunilla!

mvh Martin

Hawknestgrove
0

Tack! Hoppas du stannar kvar!

Martin
0

#16 Jag hoppade ju av som Medarbetare redan innan CarlS lämnade. Dock har jag för avsikt att stanna kvar på sajten. :o)

mvh Martin