Gunilla funderar.....
efter att ha sett delar, eller rättare sagt början, på de hemska filmerna om pälshantering, jag har nämligen aldrig klarat av att se dem färdigt, för vidrigt…., så undar jag en sak. NÅGON har filmat detta. NÅGON har redigerat och lagt ut detta. Hur klarar man sån´t? Jag skulle aldrig i mitt liv klara av att med dold kamera åse detta. Tänker jag fel? Hur är man funtad? Är de människorna avtrubbade, eller vad är det som sker? Mina vidare tankegångar med olika facetter kan ni tänka er själva. Vad säger ni?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#0, Gunilla, Vad är det för filmer som du har sett?
Åh, jag är så dålig på att hitta länkar. Men fråga Vanessa eller Alexej här inne på Fokus, elelr MIranda, så kan du få se dem! Om du orkar! JAg klarade det INTE
Oavsett det är någon som gjort det för att avslöja eller någon som gjort det för sitt eget sjuka nöje och slarvat bort filmen så är det ju bra att det är gjort och kommer ut.
Mvh/-Anders

någon skickade detta i e-mail till mig för ett tag sedan, skall kolla om jag kan hitta den och ja, den är fruktansvärd.

Det finns många sådana här filmer. Oftast är det personer som jobbar hårt för att få fram hur illa vissa djur behandlas. Tror inte de är avtrubbade utan bara ruskigt målmedvetna. Har pratat med en som gjort en sådanhär film. Och den personen erkände att den mådde skit och var också övertygad om att om den dolda kameran skulle ha hittats på plats att den inte skulle levt idag. Detta var inspelat i asien. En riktigt vidrig film. Men i alla fall, dessa människor ska beundras om du frågar mig. De sätter press på sig själv att orka igenom detta för att sprida kunskap för att föra talan för de djur som själva inte kan prata.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Här är en länk. Det är en jättelång film, jag bara inte kan se….http://veg-tv.info/Earthlings