En liten vädjan här med....
Mitt hjärta är hos Hittekatter, så jag vill gärna vädja till er här inne också! Kanske ni har ett rum till övers? Det finns små frusna tassar, som behöver både temporärt och permanent husrum! Känner du att du kan och vill, så gå in i tråden. Bor du långt ifrån, så gå in på Alexejs sida Djurtransport och sök! Där kan du kanske hitta transportlösning!
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=4fe9a073-207c-482e-a9c1-d43adaffa289
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Skulle gärna hatt en katt eller två, men som du vet, Rasmus är allergisk.
/Lars
Jo, jag vet….. Lille Rasmus…..Som älskar katter…..
Ingen som kanske har ett litet utrymme till övers?
Jag har kanske utrymme, men accepterar inte villkoren. Men den diskussionen behöver vi inte ta här… Det räcker med att jag blivit idiotförklarad på hittekatt. ;)
Skulle inte ha något emot en katt, men i nuläget är det fel tidpunkt så jag kan/vill inte heller ta emot.
mvh Martin
Anna, PM:A mig, vad som hänt…. Kommer ta mig 17 inte ihåg allt elände. HAr ju själv varit i rejält blåsväder…..
Tyvärr kan jag inte ta någon liten katt. Jag är allergisk. Men grabben och hans flickvän tog hand om en ynklig liten krake som satt och skrapade med tassen på rutan till deras sommarstuga. Dom hade sett den en längre tid men trodde hon tillhörde någon. Men till slut tog dom hand om henne och hon är så tillgiven och blivit fin i både hull och päls nu.

#4: Låter inte bra. Men jag måste ha missat den diskussionen. Har inget minne av att jag tyckt du varit idiot i alla fall. Och vad är det för regler? Du kan pma om du inte vill skriva ut det. Tycker inte du är en idiot i alla fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja jusst ja, angående vädjan från Gunilla. Jag kan tyvärr inte ta hem fler.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nä, ÅSa har huset fullt! Men det skadar ju inte, att det syns här inne också! MAn vet ju aldrig, rätt vad det är, så kanske någon som kan, ser detta….
Puttar upp, ifall det finns hjärterum hos någon…..
Puttar upp, på förekommen anledning