Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett32-släpp-loss-humorn
Läst 988 ggr
Wiizy
0

Julgranen. ;)

Det här har hänt på riktigt. =P vågar dock inte säga vilka, hahaha… skrattar gott åt det dock, flera år sedan.

**det står en tjock barrig julgran, på arbetet & ena gubben "klas" bestämmer sig för att ta ett kort på den. ;)  Han tar ett kort och sedan, när alla gått hem,

kommer städarna och, skakar loss alla barr så den är helt tom. :P när "klas" kommer nästa dag blir han väldigt förvånad över detta, och visar städarna och säger
- Kolla här!!! *tar ett kort på den numera tomma julgranen*
*städarna kollar och försöker förvånat säga:*
- Ja, det var ju väldigt mystiskt, över en natt bara!

**Så gick det till när granen inte fick ha kvar barren. ;) *asg* haha tårarna bara rinner av skratt, kan ni tänka er? komma dit nästa dag så är den tjockaste granen helt tom av barr! *asg*

nobsan
0

Måste sett komiskt ut!

Wiizy
0

#1 - haha tänk dig en jätte tjock barrig gran som barrar som *** och så är den helt tom nästa dag! *asg*

Hawknestgrove
0

HAha, gubben såg väl ut som en fågelholk i ansiktet…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Faxlin
0

Stackaren, han måste tro han drömt eller något.

Men om man vänder denna tråd till en inriktning mer på julgranar i allmänhet. Så undrar jag lite vad folk gör med sina julgranar när de kastar ut dem.

Själv bjussar jag höstarna på mina. De uppskattar att få in dem och leker med dem och sedan tuggar de upp alla små grenar. Mums.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

När jag var liten, så använde vi dem att åka i backarna med. Men det var på den gamla goda tiden, när det fanns snö…. även i Stockholm…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Wiizy
0

haha, ja.. min mamma kände honom… men täänk atth an hann få ett kort på den fni också, HAHA!

Jag kastar den bara ut i soprummet… :-) eller mamma dåra. ;-) eller, vene, den ba försvinner. flyger upp i himmlen *asg*