hmm...
- Vi äter kor, som äter gräs, och vi klipper gräset.
*S* Var ba tvungen att nämna den… gammal men ändå =)
Haha, ja fast det lilla gräs jag har, skulle nog få en kossa att svälta ihjäl…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ingen ko skulle heller kunna överleva på min kolonigräsmatta, dess gräs går i komposten.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

hmm, här tar hästarna gräset :-) Så kon fick nog svälta den stackaren.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Apropå det, vet ni, att allt som en människa bajar och kissar på ett år, är precis lagom mängd att gödsla med för just den människan? Är inte naturen underbar?

haha, det var riktigt onödigt vetande :-)
Audiatur et altera pars
Sk*troligt, Åsa!

Man lär sej något nytt varje dag. Jag blir bara på så bra humör när jag är inne på den här sajten. En frisk fläkt. Den är skit bra.

#6: *Asg* Visst var det sk*tbra :-)
#7: Visst blir man lite glad här. Det känns bra. Kan behövas :-)
Audiatur et altera pars
Härligt att ni tycker så! Den stämningen behöver vi så väl allihopa! krAM PÅ ER, ALLLA POSITIVA, GOA MÄNNISKOR!
Asch, caps lock….

#9 - men ge dig gunilla, du skriker ju hela tiden. ;) kommer du åt caps så OFTA!? :P *retas*
Ja, Wizzy jag har ett sånt där ergonomiskt tangentbord dessutom svart. Det är trådlöst och jag har inga lampor som visar att caps lock är aktiverat, bara en liten miniikon längst ner på skärmen till höger. Så många gånger sitter jag och skriver, jag skriver med alla fingrarna, men tittar på tangenterna. då blir det så där….Men jag måste ha ergonomiskt tangentbord, å jag redan har problem med handlederna. Så ofta, när jag skall skriva "a" så blir det caps lock

Haha usch… :P vad jobbigt… =/
Japp de e Gunilla och jag med den stavninge. Men jag tycker att jag har bättrat mig där lite i alla fall. Eller vad säger du Gunilla?;)
//Pia
HAha Puma välkommen till min lugna sajt! Alltså, har du också ergonomiskt och svart tangentbord?
Nja jag har ju min laptop men svart e den allt. Just nu är det ju lite lyse i rummet men ibland e det bra mycket stavfel. Vi diskuterade ju den där lampan, kommer du ihåg? Du borde nog införskaffa den;)
Jag tittar in lite då o då annars har jag varit mest på hittekatte, fullt upp med att förbereda inför Tuvas ankomst;) Annars är ju vår och sommar min tid härinne med alla insekter;) Men alltig kul att läsa lite ovetande sk..t snack;) Att man alltid kommer in på sånt….*fniss*
//Pia
JA, Puma, jag har en sån lampa! men den är rent omöjlig att få stående och lysa på tangentbordet på min stora dator! Till lappetoppen har jag den, men den använder jag mest på morgonen, för att inte störa sjusovaren här hemma och då är det ljust…