Årets horoskop!
Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin.
Fiskarna (19/2-20/3)
Du är en pionjär och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är snarstucken.
Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla.
Oxen (21/4-21/5)
Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.
Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest.
Kräftan (22/6-22/7)
Du är sympatisk och förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en lättlurad sate. Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer att gå på A-kassa och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor.
Lejonet (23/7-23/8)
Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex.
Jungfrun (24/8-22/9)
Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. Jungfrur blir bra bussförare och hallickar.
Vågen (23/9-23/10)
Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du högst sannolikt bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta kvinnliga vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar.
Skorpionen (24/10-22/11)
Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.
Skytten (23/11-21/12)
Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdlös tendens att blint lita till turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit.
Stenbocken (22/12-20/1)
Du är konservativ och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla. Ingen stenbock har någonsin betytt något. Du borde ta livet av dig.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Själv är jag en feg fjolla, alltså Stenbock

Och jag är kommunist..oxe alltså

hihi, värst av dom alla…jo, kan nog vara så:P
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Okej! Härmed slutar jag att tro på horoskop!!! Definitivt!!!Går ju inte ens att använda som affirmation!!! Blä!!!
Hahahaha;)

Verkar som jag är kommunist.
Får sluta läsa horoskop, det blir bara fel.
/Lars

Det är bara att köpa olika horoskåp, det fins inte ett enda som är lika,

Jag ligger alltid i gränslandet mellan väduren och oxen så jag läser alltid båda. Jag blev lite splittrad måste jag säga.
En nollad kommunist, med andra ord……

Pricken över i et. Kunde inte sagt det bättre själv.

Hej på er på sidan, det fins någon som fyller år i morron fredag.
GUNILLA H GRATTIS GRATTIS
Haha, Nore, skvallerbytta!

haha jag är Väduren….. ;)
Hej wizzy!

Du är värst av dem alla.Jaha.. där ser man..det visste jag ju egentligen innan.. Ha ha…
Du är slipad i affärer och helt opålitlig.hmm.. ändå var det inte jag som skvallrade här..hihi.. Grattis på födelsedagen, Gunilla.
Du är den perfekta skitstöveln. Undrar om man ska vara stolt eller om man ska skämmas?.. Vet inte riktigt.. men jag tror inte att jag litar helt på detta horoskopet, iallafall.
Återigen.. Grattis på födelsedagen, Gunilla.
Kram KINA

STORT GRATTIS!!!

Grattis!

#13 - Heej här kommer gamla medlemmen som inte varit aktiv på jätte länge. nu gråter hela sajten glädjetårar. *asg* skoja bara. :) * I think ?! * ;P
Hej på er och tackar för grattistråd här med! Wizzy du ska känna dig välkommen här av hela vårt hjärta. Här är bara snälla folk……

Oxen (21/4-21/5)
Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.
Sååå Åsa tydligen. Men envis är jag i alla fall. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#19 - *fniss*

#20: haha, men har du inte märkt det då. Jag är enligt mina vänner en uroxe. Mig de skrev astrologin efter om man får tro dem :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
… ett jävla svin?
Jag som trodde jag var en drake.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ha, min Fd var också Vattuman. Faat kommentaren var en skymf mot svinet i hans fall…. Hajaru?
Jag är nog ett urtypiskt lejon 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jag tycker inte horoskop hör hemma i Svensk natur. Såkalender och djurens horoskop kanske men inte människans horoskop.
Bjornen, vi har denna avdelning för roliga historier. JAg klassar detta horoskop som en rolig historia. JAg vill ha lite kul grejer på denna sida. Livet är så fullt med tråkiga grejer, så även här så tycker jag att man ska få dra på smilbanden!

Jag behöver den här sidan för att få dra på smilbanden, men också för att förkovra mej lite. Två flugor i en smäll så att säga.
jag är fisk. det där stämmer in bra.

hahahha. jag är jungfru, jag ska bli hallick XD där har jag mitt framtidsyrke, perfekt. då vet jag det.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

men ganska mycket i de där horoskopen stämmer rätt bra in på mej, och alla andra jag känner väl. det är det som är så kul
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan