Skojig sajt!
Den här är riktigt kul!!!!! Tips inifrån Vin i Fokus!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
jag har hittat ett rödvin som är så underbart att man inte tror det är sant det heter Penfolds och det gör i alla olika smaker det är från Australien.
vi ska ju prata natur här så jag kan berätta om en utflykt gubben ordnade förra sommaren. Vi har en stuga uppe i Lima innan Sälen som vi inte har varken vatten eller el i och ett utedass. björnar och älgar går omkring där och lo katterna sitter i träden. Vi gick med hundarna rakt upp i skogen det var jobbigt för det var verkligen rakt upp. där mellan bergstopparna låg en liten tjärn. Sambon plockade upp ur ryggsäcken en plastad filt och mat! och han som nätt och jämt kan vända korven i pannan. han hade kyckligfile och tjälknöl och en stor brieost och sallad som han gjort och denna flaska med skruvkork från penfolds. och han plockade upp vin glas ur rygg säcken.. jag ska då aldrig klaga på att han inte är romantisk.. där uppe laddar jag mina batterier till max. där skulle jag kunna bosätta mig bara jag får duscha någon gång…

Det låter som taget ur en bok.
Åh, så mysigt! Ska leta rätt på länken! Här är massa Penfolds! tipsa inne i Vin i Fokus också!
Alltså, grundinlägget får vi ta med en nypa salt. Den är avsedd att skratta åt! Kalla det galghumor i mitt fall, då jag är alkoholistbarn. Så jag har rätt att skratta åt det! Min humor har alltid varit ursjuk…..