Vampyr.ifokus??
Hej, e det bara jag som e intresserad av vampyrer?
Tänkte att det kanske finns någon där ute som också e intresserad o kanske öppnar en vampyr.ifokus??
HAHAHA! här äts det vitlök, så här finns inga vampyrer! Har du hört dig för på ÖVernaturligt?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja, men det e inte många som svarar. Hihi, tänkte att det kanske finns någon här inne som gillar vampyrer..
Hm… Förhäxad då? För här tar vi väl bara upp små riktiga vampyrer, dvs fladdermöss i så fall….Men jag kan ta upp det på värdsajten om du vill!
Förhäxad handlar om serien.. Har kollar de flesta sidor..
Det vore jätte bra.. tack ;)
Ställt frågan och lämnat denna trådlänk, så då kan de som är intresserade kontkta dig.
Jag är intresserad av ämnet vampyrer :) Men för okunnig för att ha en sajt om det :)

Svarar samma som #6 är intresserad man kan inte så mkt, men skulle absolut gå med i sajten om den startades
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag har blodbrist, så jag är nog inte intressant.
HAha, nobsan, den var bra! Men hallå, det finns ju även häxor i fokus1 Prova där! Och utomjordiskt kolla där med!

Fästingar kanske kan vara något dom är bra på de där att suga blod å sätta skräck i folk :-)
mvh/bjorsa
Jag har kollat på de flesta sidor, verkar inte vara så många som gillar vampyrer.
De e jhu synd. Kanske får nöja mig med en tråd här o där.. ;)
Ja, gör det! Hehe, forska lite på "riktiga" vampyrer och gör ett inlägg här hos oss! Välkommet!
vad menar du med riktiga vampyrer? Dom i "fantasin" eller dom riktiga (stilen vampyr)… Jag sj är faktiskt vampyr ;)
De små söta fladdermössen, förstås….
Fladdemös e inte min grej..
Du har fått tips av Vanessa på Skuggfolket. Ta kontakt med dem som styr Fokus
ska prova det..