Slutbråkat!!!!!
Nu vädjar jag inte längre utan nu är jag less på tjafset! Ok, kan inte en debatt hålla sig på den nivå som den ska, dvs Rovdjursdebatten, så kommer jag i fortsättningen stänga varenda tråd, där rovdjur nämns. Då kan det faktiskt vara att tänka på, för dem som enbart vill diskutera rovdjurs vara eller icke varas, skaffa sig en egen sida. Jag är tacksam för att medarbetarna har tagit bort och cencurerat, har varit från datorn hela dagen. JAg har hittills varit så glad, att denna sajt skiljer sig från så många sajter härinne, där jag vet att det har varit väldigt stormigt emellanåt.Låt oss jobba på att få det trevligt här inne och tänk om inte annat, på våra unga läsare! Följ Heliotropes, Hennums och Pumas exempel , så trevliga trådar och inlägg, bara för att välja några! Att bara gnälla, det hjälper inte, utan kom ihåg, att utan Er, så är sajten ingenting. Så fram med inlägg om vad som händer i stad och på landet!Läs också min tråd om Skrivregler och gå gärna in på första sidan och läs vad vi eftersträar här inne.
Gunilla
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag har skickat pm till dej.
Inkluderar det alla rovdjur och alla trådar som nämner rovdjur oavsett anledning?
(frågar bara så att jag inte startar trådar som går emot sajtens regler)
(för övrigt tycker jag att det är bra att du "satt ner foten", Gunilla, vi medlemmar kan bli lite stökiga ibland ^^')
Johanna, faktiskt, ja, så fort jag ser att det börjar spåra ur åt något håll. Då åker de bort. Så för att gjuta lite olja på vågorna, så kan vi väl enas om att inte rent provokativt dra upp det?
#3 Anledningen till att jag frågade är att jag funderat på att starta en tråd med länk till en webkamera som finns vid Store Mosse vid örnmatningsplatsen, dvs man kan få se örn live via nätet, är det en ok tråd att starta eller ej?
Det skulle jag gilla i alla fall.
//Pia

#4 Det skulle vara väldigt intressant.
Ja, jag vill också se! Jättebra!

Får man svara på dom senaste debatterna, eller är det också förbjudet. (Känner att jag vill få en chans att försvara mig efter de milda 'påhopp' som skedde för ett tag sen, som man inte har haft ork att svara på, på ett civiliserat sätt)
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
Hej Gunilla som du vet så är jag inte mycket för bråk nu mer i dom grupper jag är med i det har jag fått nog av under alla dom åren jag har varit med i olika grupper,jag har en egen grupp idag och där lägger jag in mycket blandat och mer där till,jag har ett ordspråk till mina medlemmar,läs det ni tycker om och svara på det oxå,och läs inte det ni retar upp er på för då kan det bli lite tokigt när man svarar på det framåt kvällskröken och om man är lite trött hi hi . Jag har oxå en fråga till dej Gunilla,jag vet ju att vi inte vill har reklam i våra egna grupper men vad är det som händer här om jag får fråga?. Det står bara iFokus bara på Niknamnet är det tillåtet på den här sajten då får väl vi alla göra det oxå? Hej Cuyo
cuyo, har du inte sett det förr? Suck, det är det priset vi får betala för Fokus…..Fråga om det på medarbetarsajten, det finns trådar om d et. Bara bra att du inte gillar det och säger ifrån Cuyo, jag tar och stryker under ditt ordspråk i ditt inlägg. Fasiken så bra!
På förekommen anledning……
,läs det ni tycker om och svara på det oxå,och läs inte det ni retar upp er på för då kan det bli lite tokigt när man svarar på det framåt kvällskröken och om man är lite trött hi hi .
Cuyos kloka ord………