Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett29-sajten
Läst 852 ggr
Hawknestgrove
0

Nu är jag less.....

Efter att tagit ledigt 1,5 dagar från datorn, så återfinner jag ett totalt kaos här inne. Det sägs att Kaos är granne med Gud, men då får jag bli ateist i detta fall.

Hädanefter gäller detta, då tydligen inte en rovdjursdebatt kan hålla sig inom de ramar som sajtens Skrivregler föreskriver:

TOTALFÖRBUD OM ATT SKRIVA OM ROVDJUR! JAG KOMMER ÄVEN ATT TA BORT RUBRIKEN!

Vår natur består i bara en bråkdel o rovdjur, min ståndpunkt har jag redan klargjort här och jag har hoppats, att diskussionerna skulle kunna hålla sig på ett civiliserat plan, då vi är vuxna människor. Men tydligen så går det inte att diskutera en så känslig fråga.

Jag håller med många här inne, de som endast vill diskutera rovdjur och dess vara eller icke vara, ni kan kontakta Niklas här inne på Fokus och be att få starta en egen sajt om det i fortsättningen. Jaktavdelningen vill jag gärna ha kvar, då jag själv är jaktintresserad. Men rovdjursrubriken faller BORT!

MAn skall, som allmän besökare här inne, inte behöva mötas enbart av rubriker som har med rovdjur att göra. 

JAg gör detta inlägg enbart som en upplysning och skriven i vrede, faktiskt. Inga kommentarer kommer att kunna göras, då jag låser det med detsamma. 

För er som är Medarbetare, så är tar jag inte bort  några rättigheter från er. Hoppas in i det längsta, att ni kan samsas härinne.

Vänliga hälsningar

Gunilla.H

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Inlägget är låst för nya kommentarer