Jag är så himla lycklig!
Här i närheten har jag fått lyckan att njuta av följande syn: 3 lite väl orädda rådjur. och två dam-fasaner och en herr-fasan. PÅ SAMMA DAG!
Betongbarnet är mer än nöjd.
Ja, speciellt för fasanerna. Sånt har vi inte alls här…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Var glad att du slipper fasaner. Jag hade några fasantuppar i trädgården för ågra år sedan. Tänk vad de grävde och till slut lyckades jag skrämma bort dem.
och jag som blev överlycklig för fasanerna som har hittat till oss.. ja i min trädgård lär de inte våga gå.. 4 hundar som skäller på dom..
ja naturupplevelser av alla de slag är underbara. min syster som bor i stockholm säger varje gång att det hon saknar mest är att se stjärnorna…. de syns inte så mycket där..
Åh, Bjornen. Men för mig hade det inget gjort. JAg har helsigt svurit på, att INTe anlägga någon mer trädgård. Jag har jobbat upp två och lämnat dem, inget mer sånt för mig.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag har en bock som går i trädgården. Han går mellan hundgårdarna. Hundarna får ju tokslag. Endera är han dum eller annars är han smart och räknat ut att vovvarna inte kommer åt honom. Det har ju grannkatten gjort. Men oss är han rädd för.