Tänk vad mycket ...
nyfödda djur det finns i skog och mark just nu… våren är en spännande tid,naturen pånyttföds och varje gång man går ut möts man av några nya växter som tittat upp ,vyn ändras från dag till dag, grönskan frodas. Det är härligt!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja, det är verkligen härligt att gå ut i skog och mark nu. Och man får se upp var man sätter fötterna.
En bekants grabb berättade här om dagen att han hade varit ute på en lång skogs promenad med hundarna. Hade varit i skogen flera timmar. MED LÖSA HUNDAR. Det hade varit jätte skönt i skogen. Som ni förstår kunde jag i hålla KÄF….EN!!! Lugnt och skönt för vem? Inte för djuren i skogen med dess ungar i alla fall. Han skämdes kan jag tala om. Men han kommer göra om det igen. Som många andra. Eftersom just deras hundar inte jagar. Nä, brukar jag säga. Men dom har 4 ben som springer i skogen och kan trampa sönder och skrämmas.
Bra gjort,jag tycker inte heller om att folk låter hundarna springa lösa nu när naturen är en barnkammare, och som du säger så är just deras hundar så snälla så.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nä, den företällninge har många. Dera shundar är inga jakthundar, så då jag ar de inte. Att de sen får skrika sig blå och deras hundar sätter av i full sprut, det är något annat det….. en hund, som går tätt intill dig och inte reagerar på något alls, är en annan sak. Men det är få som har sån koll på sina djur. Då är man verkligen bra på att drilla sina hundar. JAg kan inte fatta, varfrö man inte kan ha koppel på sin hund i skogen?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....