En grattishälsning!
Hej gamle man jag vet att du tycker om Dolly och jag vet varför hi hi ,men hon har många bra låtar oxå så det är ju inte bara för dom stora ja du vet vi gillar henne eller har jag fel hi hi .
Vi får väl ställa in resan till dej idag eftersom du är i Stockholm och hälsar på din idol på din stora dag hi hi .
Jag vill med det här bara säga ett stort Grattis till vår Jägare i gruppen och att han har ställt bössan dom här dagarna hi hi.
Hurra Hurra Hurra säger Mogge till dej Nore och tänk nu inte på åldern det har jag slutat med när jag fyllde 50 hi hi .
Hälsar en glad 68 åring som hälsar dej snart välkommen i klubben med PRO.
Hej Mogge
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
En gubbe som kallades Nore
Nog önska att han 25 vore
Han gilla naturen
Den gamle filuren
Och om Dolly sa han: "Oj va di va store" ! 
Grattis !
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Tackar för grattishälsningar, #1. vänta du kommer upp i min höga ålder snorvalp, förr var allt ett äventyr, nu går det av ren rutin, men änså länge behöver jag inte stöd för att ligga
Våran lilla Dolly kan få vem som helst knäsvag, tillomed en reslig kar som jag
Ja grattis
//Pia

Grattis Nore!
# 1 Och vilken kul dikt!

#1. Du var en hejare på att dikta, är det sådana tankar som rör sig i ditt huvud när du kör maskin, jag skälv har kommit på mej skälv att sitta i helt andra tankar när man gräver på något större jobb, där det går av ren rutin.
Grattis, grattis!!!
#5 : Kunde inte låta bli…. tyckte du var värd en limerick på din dag…..osså Dolly ..ingen dålig tjej.
Du hade rätt..det var en dosa General till höger på bilden. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Grattis Nore
Ja toppendikt! Den var bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....