Jorden utan oss
Jorden utan oss

Jorden utan oss
Tänk dig om alla människor på jorden plötsligt försvann
- vad skulle hända efter minuter dagar veckor år? Hej nu kommer jag med en ny artikel som verkligen rör oss alla,det var rätt skrämmande att läsa om det här mina vänner,är det verkligen så hemskt som dom skriver om då får vi nog ta det på allvar och börja agera nu, och inte nästa år för då kanske det är försent. Jag ställer en fråga till er som läser det här,ska man tro på det här eller är det bara för dom som vill tjäna mer pengar på jordens resurser,man börjar ju att undra för det här blir ju mer och mer en påminnelse hur mycket saker och ting får kosta tyvärr.
Hej Cuyo
Det här skriver jag om idag.
Nu kommer jag med den här länken som talar för min fördel i den här frågan,titta på den här filmen och säg själva vad ni tycker och tänker om det här Hysterin som vi själva får betala för,det är ju så mer ska mer ha och det här drabar ju dej och mej när vi ska spara på miljön för dom rika idag. Hej Cuyo
Oroar du dig för klimatförändringar?
Intressant film. Men jag tror inte på forskarnas profetior om klimatetförändringen. Det var väl inte så många år sen de förutspådde en ny istid ?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tack Cuyo! Ja det där kan man fråga sig, egentligen……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....