Ut i skogen!
Såg nyss på nyheterna och svampexperterna hävdar att det är ett mycket gott svampår i år. Och att svampen just nu finns i "nästan alla skogar" eftersom vi haft varmt och sedan fått regn ett tag.

// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Åh ,jag vill ut i skogen.
Mor min vr ute igår och hittade en massa fjällskivlingar. de stod på rad sa hon;)
//Pia
Jag ska nog ta mig en tur ut i skogen här i veckan. En kantarellsmörgås skulle absolut inte sitta fel 
// David
Vilken tur att man inte sitter och jobbar i maskinen nu på dagarna ! Vi håller på med att planlägga nya avverkningar och då hittas det mycket svamp ska ni tro ! En man jobbar och en plockar svamp.
Skämtar lite… Men såå mycket mer än andra år tycker jag inte att det finns. Fast håller vädret i sig så kan det bli mycket.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#3. Det låter ju som ett riktigt bra jobb du har. Är det inte i "mina" skogar du håller till lite också?
// David
#4 Vi har 2 killar i dom trakterna också, så se upp ! Fast på fredag är det slut. Då börjar vi avverka skog igen. Sen får du ta hand om resten. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ja, vi frossar i stekta kantareller nu och fryser även in. Men stolt fjällskivling….. ÅHHHHH Lycko! det är ju kungen av svampar…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....