Naturens krafter!
En av mina stora passioner är naturens krafter.
Ju hårdare det blåser, ju mer det regnar eller snöar eller åskar, desto häftigare upplevelse. Snubblade nyss över en film inspelad av en själsfrände i USA som placerat sig på på en plats dit ett kraftigt regnoväder är på väg.
Offra gärna några minuter på att kolla på filmen och ge inte upp förräns du sett hela. Regnet (och vinden) tilltar om man säger så…
>> Länk till filmen hos Videofeber

// staffan
Ganska mäktigt 
mvh Martin
Jag älskar när det åskar och mullrar. Det finns inga fel väder bara fel kläder.

Fast det är INTE kul när blixten tar ifrån mig internetförbindelsen gång på gång……..

Jag bara hatar när det blixtrar och mullrar. Blir livrädd faktiskt. Konstigt att inget av mina djur är rädda.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#5: Vilken fantastisk bild!
Jag gillar också hårt väder. Att sitta på fjällen och krypa in så långt det bara går i Goretex-jackan när det blåser är rogivande på något sätt. Det är som att blåsten tar alla beskymmer med sig.
Vi paddlade forsränning för ett tag sedan. Då får man också en idé om vilka krafter det finns i vatten, trots att vi bara körde i fjantforsar.
Mvh // Johan
Kul film, men irriterade mig på han som skulle prata hela tiden 

#5 montax
Vilken härlig bild, den har du verkligen lyckats med!
Mvh // Staffan
#6 och #8 Tack så mycket! 
Det var riktigt kul att stå mitt ute i Hälsingeskogarna och plåta sent på kvällen. Släckte man ficklampan kunde man se en fantastisk stjärnhimmel, inkl bandet som är Vintergatan. I Stockholm kan man ju inte se så många stjärnor pga ljusföroreningarna.
Coolt!
mvh Martin