Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett28-övrigt
Läst 1496 ggr
catfoot
0

Ny...

medlem här..Catfoot är jag känd som på Hittekatter å en del andra sajter här på I Fokus..Kramisar Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Anders 50
0

Välkommen hit ! Här har vi kul !

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

catfoot
0

Låter jättehärligt..Kul kan man inte ha för lite av…Finns för mycket om å men å måsten i livet…

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Welcommen hit te ossFlört Här finns en hel del knaspellejönsar som har en liten konstig humor ibland:)

//Pia

Hawknestgrove
0

JA hjärtligt välkommen bland oss småknäppa typer! Vi har en del otroligt duktigt folk här, sak du veta!

Det är bara två saker vi inte prataar om här. Polkagriskarameller och politik i stor skala.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

heliotropes
0

Välkommen hit !!

Eva // medarbetare på Perser

catfoot
0

ObestämdÅ om jag vill prata äkta polkagrisar då???…Sådana röd å vitrandiga saker, som smakar så sött å gott…Skrattande

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Då är risken att du får n varning catfoot o blir portadFlört (men visst e de goa) *fniss*

//Pia

catfoot
0

Okidoki, jag får nog ta den risken, när polkgrisen kommer fram ur mig..Då är det inte lätt att motstå att prata dessa randiga gosaker..Hihi…

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

HAha, Catfoot, har den regeln mest på skoj. För ofta tar rovdjursdiskussionerna alldeles för hård ton här och jag har en gång förbjudit dessa diskussioner. MEn på medlemmarnas begäran, så tog jag tillbaka dem igen, men var beredd på, att det kan bli VÄLDIGT mycket pajkastning här i de diskussionerna. Så jag får ofta stänga de trådarna. JAg har ju mina åsikter, men får stå lite vid sidan om. Så då har jag på skoj sagt, att vi inte prtar om polkagriskarameller här inne.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

catfoot
0

Ok, då var det inte samma polkagrisar vi pratade omObestämd

OT/Snyggt ....