God Jul!
Men vad ser jag. Granarna har utökats med en blå variant med. Svart, röd och rosa har jag sett innan men blå. Ja hellre blå än rosa i alla fall. Men lite tidigt att börja tänka på julpynt. Suck
//Pia
Man börjar bli le julen bara för att dom börjar så tidigt..när man tar fram sakerna själv så vill man bara ha undan dom för man sett sej less på affärerna. .bläää
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

På flera ställen har redan belysningarna varit tända en dryg månad nu, som var belysningen förra julen. Kanske inte adventtstakar men snudd på. Några hade adventstakarna tända även efter påsk.
Allt för att vi ska köpa och handla mera… Nä, tack!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag har sett julgranar som stått med belysningen i ända fram till slutet av maj. Det tar bort känslan för julen alldeles. Det är som man skulle äta surströmming till nyår och dricka champagne till plättarna på torsdagarna.
I have a Dream……
Om världens fest……. Tänk att slå ihop alla helger och maten som hör därtill, och ha världens partaj! Då är allt avklarat på en gång! Hade väl varit toppen för oss galningar här inne!
Visst vi kan träffas och slå ihop allting. Istället för att göra surströmmingsklämman med tunnbröd kan vi ju lägga in den i fetisdagsbullen och plättar med jansons frestelse kanske blir gott. Kalkonen kan vi fylla med kräftorna o.s.v och så bakar vi din Wiskeykaka till.
På IKEA börjar dom plocka fram jul prylar i september
Det var som en sa på jobbet. Det skulle vara lag på att man int fick plocka fram det före 1 november eller liknande.
Eh eh
Jag tänker inte konkurera om dem semrna i alla fall *fniss*
//Pia
#14 Surströmmingen får ni ha för er själva men en vanlig smla kan jat ta. vi matade kräftorna med surtrömming och när vi satt vid lägerelden kunde det ibland komma en doft av surströmming. Usch inte min grej.
//Pia
Christina, vilka läbbiga varianter du kommer med!
Haha, men tänk så kul! OCh dessutom, som grädde på moset, ha detta som en baklängesmiddag! Alltså, vi börjar med semlor och så slutar vi med sill! Dessemellan, så har vi allt, skinka, gås, pumpapaj, ägg, kräftor och surströmming…..
Man kan ha surströmming till mycket…
läs mitt inlägg nr 49……
Tycker inte om julen.
Rusta var full med julgrejer när jag var dit igår.
Känns som julen är utsliten innan tiden är inne.
Jenna
Längtar till julen, för då kommer semlorna ! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Joo.. julen ÄR här. Vi kan ju dela klappar i morgon då så är det gjort!
En burk surströmming har jag men inga semlor tyvärr.

….