Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett32-släpp-loss-humorn
Läst 1306 ggr
Cristine
0

Dagbok!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har ont i magen ännu.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Nore
0

#0. jag har ångest för denna förbannade julen, fara runt o vara alla till lags, äta på alla ställen annars är det fel på deras mat , för det dög inte, o alla felköpta julklappar o tomma plånböcker o detta stressSkrikandes

Nä tänk i stället på de hemlösa i vårt välfärdssammhället, när ni äter julbord o delar ut klappar, dessa som har blivit utslagna på något sätt på grund av missbruk o sjukdommar, här nere är det rätt milt men skall en mäniska ha det så, när det fins överflöd o säljrekord i våra butiker, o vi skälva kanske kan göra en välgjärning mot dessa mäniskor.

Jadå jag gör det varge jul, har gjort det i många år delat med mej till några, det är otroligt vad lite kan göra en person glad.

GOD JUL o GOTT NYTT år

Cristine
0

Men Nore! Dom kan väl inte tvinga dej att åka runt .Säg ifrån.. säg att du vill vara hemma denna jul.

Jag gör vad jag kan för de hemlösa inte bara under julen så jag kan ha gott samvete.

Vi delar inte ut några klappar heller. Vi äter tillsammans och har det bra.

[Chano]
0

Den var riktigt kul. Och med lite underfundig "sanning" med för lov sagt.
Mvh/-Anders

Hawknestgrove
0

Härlig! OCh Nore, gör som vi. Skit i alltihopa……..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Nore
0

Ja ni kan tänka er jag som har släkt över hela vårt land, vi åker upp till jockmock o boden ner till östersund sedan värmland o när vi paserar här kan vi tömma regnmätaren sen fortsätter vi mot östergötland o sedan skåne då måtte väl julen vara över eller fins det någon möjlighet till lite ledighet, men då måtte väl de vara nöjda med besöken, o jag behöver ett par veckor i min ensamhet i skogskojan o bara ta dagen som den kommer jag o jycke o trollmor (frun) är bäst o tillägga.  Sen kommer det då släktingar ringer o frågar om julklappen var bra att ha, joooo deen var fiin, vad fasiken tog den vägen o vilken vad det de talade om, var det fottvärmare eller den hemmastickade tröjan som var så stor i ärmarna, eller var det de där doftljusen som skulle vara så dryga, ja det var inte lätt att komma ihåg, tacka vet jag en riktig jaktkniv eller en ny kåsa eller innesulor till kängorna, det är sådana julklappar en gubbe som jag tycker om, föregående debatör talade om lingondricka, min svärfar varna mig för denna farliga dryck, hörde man kunde få fruktalergi av detta, så vi håller oss till den drycken som gör oss män vakra o starka o gör så vi kan allt, o får kvinnorna något stänk så blir de ren sydlänska av sig.   Så det blir inte någon vila här inte i jul.Flört

heliotropes
0

#0 Den där inspelningen är verkligen härligSkrattande

Eva // medarbetare på Perser

Cristine
0

He he nog lägger du på lite Nore.Flört

#6 Jag har lyssnat på den i 3 dar nu coh skrattar lika mycket varje gång. Too Funny 

aase-andersson
0

om man gör det man vill…då blir det inget måste…..

Hawknestgrove
0

Nore, jag antar, att du som jag, älskar Karl Bertil Jönsssons julafton…. Den är bara för underbar. PST… är det nån som sett naziflaggan där?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....