Hjälp! Efterlysning!
Gå in på sjaten Övernaturligt i fokus också och prova att ställa frågan där så kanske något Medium nappar och svarar om dom kan hjälpa dig med att se var vovven är. Alla halmstrån ska tas tillvara eller hur?
/kram Spanaren
Ps Håller tummarna att din snyggis kommer tillrätta

#0. Ja som jägare mår man inte så bra när en jaktkompis försvinner, hoppas det inte är rov i markerna, men hoppas o önskar er hund kommer hem.

Det är tufft, tuffast för sonen som förlorat en kompis, men än har vi inte gett upp, vi letar ihärdigt.Och vi har inte sett några större rov i dessa marker tack och lov.
Jag håller också tummarna.
Lycka till Bleenda
Åh lilla vovve, kom hem!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#3. Ni jagar inte på någon torvmosse, det är djupa diken o tvära kanter , det är elände var man skall leta

#6 Nej, ingen torvmosse just där, har varit i området och åkt under eftermiddagen och kvällen och satt upp lappar och pratat med mötande människor.
Har han peijl?
Gå in på "övernaturligt i fokus" och be dom om hjälp.
Dom håller just nu på att leta efter en schäfer.

#9 Jag har fått en del hjälp där ifrån och idag så har någon sett en hund i området så vi letar vidare.

ett äldre par såg honom i Östra Ed, söder om Valdemarsvik, så vi letar vidare.
Håller tummarna för er. Det finns inget värre än när jakthunden inte kommer hem.

puttar
Putt hur går det?

Han har setts inne i valdemarsvik, så nu letar vi vidare norr över. Än har vi inte gett upp.
nej inte kan man ge upp inte.. håller tummarna för er.. jag vet känslan…

Nu har det varit tyst i två dagar, ingen här inne som bor i området norr om Valdemarsvik, Söderköping eller söder om Norrköping?
Putt. HAr du lagt detta på hundsidan också?

#18 yes box plus några till, som djurhem, hund, natur. Kanske skulle prova på häst/ridsport.
Ja varför ine? Håller tummarna här

#20 Tack, just nu känns det tungt, nu när vi inte hört något alls på två dagar.
Putta upp tåden igen på övernaturligt /kram Spanaren

#22 Tack, alla hjälp mottages tacksamt.
Lägger även in den på Hittis……

Tråkigt nog så har ni rov i skogarna runt er, ni skall inte vara främmade för detta, det fins flera hundarsom försvunnet däromkring. Sen att vänta på livstecken det kan vara en evig väntan, men ge inte upp.
Ja en inne på HIttis skule maila alla sina vänner runtomkring i trakterna där med bilden. Så vi ska inte ge upp!
Info har gått ut via mail och telefon. De skulle även gå en promenad vid just Kattedal och Tryserums kyrka och hålla ögonen öppna.
Håll tummarna!

Tack alla, ni är så snälla och hjälpsamma. Vad är HIttis?
Hittekatter i Fokus! HElt otroligt envisa folk

Tack, skall hålla koll där, återigen tack för all hjälp.

puttar upp
Ingenting nytt om hunden?

Nada, tyvärr.
Vilket elände, jag har heller ingenting hört!

Lite irriterad på vår svenska polis, blev precis upringd av en man som bli ombedd av polisen att släppa ut en hittad hund som han plockat upp på vägen med förklaringen att den var nog ute och jagade (i mörkret, kvällen den 22/1) och skulle hitta hem själv. Detta trots att våran jakthund är efterlyst i samma kommun, dock 15 mil från platsen.
Ja jag skrev inne på Hittis, kan man hitta en lite katt efter tre veckor vid en motorväg, så borde din lille vovve kunna komma tillrätta. Ni får ta till samma metoder som Daisygänget!

Vi kämpar på.
ja ge er inte. Nu finns det väl hopp där hos mannen, som ringde?

Jag kämpar på.
Hur går det för er och vovven? Vi håller tummar och tassar här!

Inget nytt sedan polishändelsen, tyvärr.

En pdf-fil att spridas