Djurplågare

Jag får inte upp länken. men jag gissar att det är ynglingarna som torterar igelkottar som det handlar om.
Om det är det, så har jag inga ord för att få fram vad vidrigt jag tycker detta är-
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tog mig friheten fixa länken. OK LarsOlof?
Fick annars gråten i halsen…..jag vet inte hur de här pojkarna är funtade …vill inte veta heller….
Sorgligt. Visar bara vilket rovdjur som är värst här i Världen - Människan!
Kan bara hoppas att man finner dessa fega varelser och placerar dem bakom lås och bom och slänger nyckeln…
//CarlS
Instämmer med er andra. Det är verkligen sorgligt. Vi människor är värst! Vi måste prioritera djurens rättigheter mer.
Bra att du fixade länken, Christina! Som Lisbeth skriver måste vi verkligen prioritera djurens rättigheter mer, så att vi slipper sådant här vansinne i fortsättningen!
Olle

Jag vågar inte ens öppna länken =o( Klarar inte av att se på sånt.
Jag älskar mina djur oerhört mycket och har i mina dar räddat ett och annat från ett ödesdigert liv.
En katt räddade jag från avlivning när den var bebis, den andre köpte jag från ett katthem. Två utav mina muslingar tog jag hand om efter att de blivit lämnade åt sitt öde.
När jag var barn anmälde jag en flicka för djurplågeri och min familj fick ta hand om valpen.
Vi räddade ett hamsterpar som hade lämnats åt sitt öde i en källare och vi stod där en sommardag med 48 hamstrar!!! De flesta sålde vi till en zooaffär.
Plus några till då =o)
Jag kan för mitt liv inte förstå hur man kan göra ett djur illa. De människor som plågar djur måste ha ett väldigt plågat liv själva. Ingen empati, inga känslor och absolut ingen kärlek i hjärtat =o(
Ojjee, vad mycket jag skrev =o/

Det är fruktansvärt…varför blir man förvånad att det finns såna som håller på med sånt där? När det finns ligister som ger sej på gamla tanter med handväska…som dom misshandlar..varför skulle våra djur få vara i fred?
Härligt att höra att det är så många som bryr sej och räddar djur från olika öden…

Håller med alla här. Hoppas de får tag i förövrarna och ger dem ett straff liknande de gjorde med igelkottarna så de får känna på sin egen medicin.

Skulle gärna vilja sticka dessa idioter med pinnar så de fick smaka på sin egen medicin! Grr!!!!