Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett28-övrigt
Läst 1179 ggr
Puma77
0

Att länka

har sett flera som inte fått kläm på hur man länkar till en sida så jag tänkte lite snabbt förklara så jag hoppas ni förstår.

När ni är på den sidan ni vill länka till gå upp i adressfältet och högerklicka. Välj kopiera.

Väl på iFokus och det inlägg du vill göra så brukar jag ta ett ord t.ex här i texten. Markerar det ordet genom att dubbelklicka på det så ordet blir blåmarkerat. Tryck på kedjan i verktygsfältet i kommentars rutan. Högerklicka i översta fältet (länkadress) i popup rutan som dyker upp. Välj klistra in.

Sen tryck på infoga länk så ska det vara klart när ni postar kommentaren sen.

//Pia

Martin
0

Det går också, om man inte vill namnge sin länk, att bara lägga in länken (hela adressen) och sedan klicka mellanslag.

Då ser det t.ex. ut så här: http://matlust.ifokus.se/

mvh Martin

Puma77
0

Ja då är det viktigt att man gör det där mellanslaget annars funkar det inte.

//Pia

Hawknestgrove
0

Sen gäller det där med mellanslag bara IE va? Vi som kör FF får det ju lite knöligare. Vi måste använda oss av symbolen här ovan, som ser ut som en liten kedja

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

chik
0

jag tackar för denna lextion.

Men det här är överkurs för mig.

Men tack för en bra beskrivning.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Puma77
0

#3 Det kanske är så det är.

#4 ibland kan det låta lite knöligare än vad det är egentligen.

//Pia

[Cuyo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Pia jag tänkte svara dej så här på ditt inlägg,tänka behöver vi ju inte tänka på det är ju så många andra som gör det.

Och när jag läste det igen då var det att Länka men det har jag lärt mej hi hi,tänk vad det kan bli galet när man inte läser vad ämnet är när man svara på en trodd oj oj,jag undrar många gånger varför man har så bråttom jämnt men det är typiskt mej .

Hej från Cuyo brotom hi hi

Puma77
0

Ha ha Cuyo, ibland kan det bli lite galet.

//Pia