Nu kommer ett nödrop igen!
Deta är panik. Den här lilla fina tjejen behöver ett hem omgående! Omständigheterna är väldigt tragiska och hon behöver komma bort i det snaraste. Tjejen som har tagit hand om henne har ett hjärta av guld, men kan inte länge till!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tjejen skriver så här!
Maya söker akut ett nytt hem, jag ska vara ute ur lägenheten i slutet av denna månaden (Mars) och stressen har börjat sätta in. Jag kan troligtvis fixa andra vaccineringen så hon är färdig vaccinerad vid typ den 19:e men behöver då få iväg henne till ett nytt hem omgående.
Maya är ca 2-3år, Svartsköldpadd med vitt Korthårig hona.
Hon är Kastrerad, chipmärkt och vaccinerad första gången.
Hon är otroligt kelig och social, släpper en hel del hår dock just nu då hon släpper underullen efter att ha varit utekatt till att ha blivit 100% innekatt.
Hon är van att gå ut men även att vara inne verkar helt okej för henne. Hon är van vid katter, hundar och barn.
Hon har en vacker liten röst och är en mycket snäll och charmig liten dam.
Hon finns i Öjebyn, Piteå i Norrbotten.
Finns det ingen som kan förbarma sig över denna lilla damen?? Hon behöver verkligen ett hem.
//Christine med S*Magic Paw's Katteri och Storpudeln Spike
Maya behöver ett hem!!
Jag håller tummarna för att någon kan ta hand om henne själv har jag ju huset fullt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Så fin hon är! Hoppas det löser sig! Jag bor i norr, men kan dessvärre inte ha katt inne eftersom jag är lite allergisk mot dem… :(
Hoppas att det är någon som kan taga hand om henne.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja tiden rinner iväg och dessvärre finns bara två utvägar om ingen kanförbarma sig åtminstone temporärt. Arma kisse! Vi har ju kämpat så för henne!
Puttar upp för vackra lilla MAya! Någonstans idetta land måste det väl finnas plats för henne! Transportfrågan brukar vi kunna fixa!