Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 28-övrigt
Läst 1070 ggr
Farwuq
0

God morgon 6:e april

God morgon, hur är livet där ute i vårsolen?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ronny-K
0

God Morgon Själv!

Räknar dagar till semestern, ska ha 6v i mitt favoritland!

ElisabethA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det bara bra :)
Skottade fram altanen igår, så nu känns det som om våren är på gång. Det lär dock komma mer snö och kalla nätter innan det är vår "på riktigt". -20 grader hade vi natten till igår. Ett annat vårtecken är att björnarna börjar söka sig ur sina iden. Tåget som går genom vår by körde ihjäl en björn två kilometer härifrån för någon dag sedan Gråter

Annars går jag i väntans tider. Mitt shetlandsponnysto är beräknad att föla idag, men jag tror det dröjer någon dag till. Spännande är det i alla fall :)

heliotropes
0

Ohh! det har hänt så mycket medan man har varit borta i bara tre dagar, nu njuter jagCool jag ser krokusblad mm. som håller på att ta sig upp brevid den kvarvarande snön.

#2 Hoppas allt går bra med förlossningen, du visar väl ett färsk bäbisfoto på föletFlörtGlad

Eva // medarbetare på Perser

catfoot
0

Här har solen lyst bland molnen..Gissa vad som flög förbi mig idag under min prommis..Jo, en nässelfjäril…Våren är på G…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

Blåsigt och småkallt, men vår ja. Tvätten torkar på nolltid.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

catfoot
0

Kanske dax att börja hänga tvätt ute även här snart..Det luktar ju så himla gott av tvätten då…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

ElisabethA
0

#3 Jupp, självklart kommer jag att lägga ut en bild på den nyfödda (såvida allt går bra). Stoet har visat lite tendens till att det är dags, men hon kniper än… Jag har hela tiden tippat att hon ska föla på onsdag (imorgon), men vi får se :)