Vem har bajsat här?
ja det är ju väldigt smått. Sen är det frågan om, är det bajs?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hahaha! ja, om du jämför storleken med granbarren, så ser du hur smått det är. Sen är det ju rödaktig ton på det.
ja korvarna är kanske två cm långa. jag tänkte på någon gnagare kanske?
Luktade de bajs?
ekkorre kanske :P
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Orrskit ser ut som ostkrokar!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
ja jag kom att tänka på tjäder. MEn de ser ju röda ut? KAn det vara nåt som något djur spyr upp?
Gnagarkorvar är inte böjda och dessutom brukar de vara lite rundade i ändarna. Jag gissar också på någon skogshöna, orre eller tjäder.

tjäder eller orre de kan se lika ut. sen kan allt tjädern lägga bollar som ser roliga ut och man undrar vad i all världen är det.
orren kan lägga gallbollar som ser äckliga ut som bara den..
#6 jag luktade inte på den direkt, kanske skulle gjort det… jag hukade mig framför den men kände ingen lukt.
#10 jajust ja. gnagarkorvar är mer som ovala ju. jag har haft tamråttor när jag var liten :)
ja kanske någon fågel?!
Jag tror det är tjäder eller orre. Bor du nära en skog?
jo det kan man säga. det var i alla fall ute i skogen jag såg de små korvarna :)
Vet inte om du bor där ripor finns.
Finns in ripor så torde det vara orre.
Har egntligen aldrig konsentrerat mig på vilken skillnad det är på skogshönsens bajs. Men en skogshöna är det.
Intressant.
Mvh/-Anders
jag vet faktiskt inte om det finns ripor. jag bor i en by som heter Fåker, ca 3.5 mil söder om Östersund. kolla upp på kartor.eniro.se så kan ni se vart jag bor. det var i skogen mellan Fåker och Månstaån som jag hittade bajset iaf :)
Någon som vet?
..