Du har samma inloggningsuppifter på alla sajter i iFokus-nätverket.
Klicka på "Lägg denna sajt till favoriter" nedanför listan "Mina sajter" så blir du medlem på sajten. Bra att du frågar när du inte vet.
Kolla i listan vilka andra sajter du bör vara med i också. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Tack Niklas! Du hann före…:)
//CarlS
Tack och adjö..nä, jag skojar. Men på "mina favoriter" och "mina sajter" går det bara att ta bort.(Har inte mycket att ta bort som ni då förstår.)
Medan eventuellt specialtips uppbådas så passar jag på att lägga in en dagsfärsk Skogenbild! En liten "smygare" i detta inlägg när jag ändå är i farten.
Soulway
Är du inne på svensknatur.ifokus när du kikar under "Mina sajter"?
Man måste vara inne på den sajten man vill bli medlem på.
//CarlS
#4 Japp. Jag är här inne. Och det jag då gör är att klicka på inställningar här ovan till höger och sedan favoriter. Och därefter "mina sajter". Men jag ser ingenstans att lägga till en sajt. Det finns bara möjligheten av att kryssa och ta bort den enda sajt jag har "hittekatter ifokus".
Fundersam Soulway

Jag får verkligen tacka för ansträngningarna men nu börjar det bli mer än pinsamt…
bjorsa. Jag ser din bild. (Hmm..alltid något.)Men hur jag än bökar och har mig har jag bara två rader: forum och artiklar. Den där tredje delen som du så pedagogiskt ringat in och allt …har jag aldrig sett på min skärm. (Och verkar inte heller få göra det?)
Detta var då märkligt….
Soulway
P.S. Skickar bild av en upplyst gran i skogen som kompensation för mitt förstånd.
D.S.

#7 Vilken web browser har du och vilken skärmupplösning har du ?för du skall ju se den 3 dje delen som du nu inte ser kanske för att du har för låg upplösning på skärmen så att allt i får plats tex om du har 800*600 optimalt är väl 1024*768 gör som så att du högerklickar på ditt skrivbord sedan tar du egenskaper och sedan inställningar och ändra till just 1024*768 om du har lägre upplösning .
mvh/bjorsa

#9 Bra att de löste sig
mvh/bjorsa
Vad bra att det löste sig Soulway! Hade ingen tanke på att du satt med för låg upplösning.
Tur bjorsa finns här! 
//CarlS

#9: Skojigt att det löste sig för dig Och välkommen in hit som medlemm på samma gång :-)
Mvh ÅsaF Medarbetare här inne
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack allihopa! (Åsa F kul att ses härinne också!)
Soulway

#13: Tycker jag med ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Kul - nu är du på riktigt en av oss ;) Sätt igång och lägg till flera sajter!