Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 03-skogen
Läst 760 ggr
KerstinP
0

Vill ha lite snö ......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ändå marken ville frysa till, bara lite grand och det blev bara ett litet snötäcke så skulle värden,tillvaron och golven inne bli så mycket renare och ljusare. Får väl hålla tillgodo med lite bilder som jag kan dela med mej av. Lite glädje kanske det sprider.

KerstinP
0
KerstinP
0
KerstinP
0
Runsviks
0

Vilka härliga vinter bilder… hoppas det kommer snö till jul.
Frosty

DianaK
0

Mina hundar ÄLSKAR snö, jag däremot tycker vintern är oerhört jobbig. Här på trakten brukar det vara jätte mycket snö annars under vintern, nu regnar det konstigt nog. Men håller med lite snö kunde det ju bli, nu är allt för slaskigt och geggit ute i markerna.

Mvh/DianaK

DianaK
0

Jätte vackra vinterbilder du tagit KerstinP. Stjälv så längtar jag efter våren och sommaren, vill sitta och lukta på blommorna.

Mvh/DianaK 

fnissar

bjorsa
0

Fina bilder Kerstin!

Den kommer nog sisådär runt jul å sen är de smällkallt fram till maj brrrrrrrrrrr  nää mer sol åt folket :-)

mvh/bjorsa

Faxlin
0

Klart snygga bilder. Men jag är dock mer en sommar människa. Så gissa om vi har skilda önskningar här hemma. Gubben suckar över att skotern står och är ledsen utan snö och jag står och hoppas att snön håller sig borta. Vita jular tycker jag om, men sedan räcker det med snö för min del :-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Tack för de positiva orden om bilderna. Jag är också en sommarmänniska men istället för kallt regn så föredrar jag snö just nu iaf. Min hund älskar också snö DianaK.

Semlan 10 veckor.

bjorsa
0

Jo snön gör ju att de blir ljusare å vackrare än den gråskalan vi har nu eller brunskalan för åkrarna är ju inte speciellt vackra man får lite polenkänsla när man är ut på promenad .

Här en lite vinterbild från förra vintern dvs tidigare i år

mvh/bjorsa

Cydonia
0

Jag längtar också efter snö. Allt blir så mycket ljusare då. Och så är det lite omväxling när det gäller fotografering, allt ser så annorlunda ut med ett tunt snötäcke på. =)