Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 28-övrigt
Läst 1534 ggr
Nore
0

Nu är det sommar o sol.

Ja nu är det sommar o semester o resor från plats till plats, ungar som tjtar om glass eller är det långt kvar, föräldrarna jaja vi har inte långt kvar, i ett litet utrymme sitter det en liten torr hundnos i en välpackad bil så det inte fins mycke luft o utrymme för att röra sig, rast o fikapaus hunden sitter kvar , vi kan inte öppna för man vet ju inte vad det är för folk som stryker omkring bland turisterna de kan ju rent utav länsa våran egendom, ut från fiket skall vi rasta hunden nu eller sen, vi är snart framme, detta samtal hörde jag senast i dag av en grupp turister, kunde inte hålla tyst utan gick helt sonika fram o talade om rastar ni inte hunden nu ringer jag polisen.

Vist blev jag kallad både det ena o andra men hunden fick komma ut o rasta sig o få lite vatten, pausen blev tio minuter längre, givetvis har jag bilnumret kvar ifall det kommer någon efterräkning på vad jag gjorde.

isa
0

Bra gjort av dig tycker jag! Fy så hemskt av dem att inte ta ut hundstackaren. Hoppas de tänker sig för i framtiden så hunden inte behöver lida flera gånger. Alla vågar ju inte ha sådant kurage som du hade!

Bleenda
0

Bra Nore. Det behöver finnas fler som du.

Jag har varit på resa över helgen och våra bekanta var tvingade att ta med hunden. Den fick rastas, bada och äta glass som vi andra. Gissar att den hade lite trevligt den också.

Nore
0

#2. Ja då är hundarna en familjemedlem o inte bara ett djur, mina hundar gillar isblasket man kan köpa på mackar o kisker, o jag håller med dem det är gott o svalkandeOskyldig

Hawknestgrove
0

Bra Nore, sånt gillar jag. Ja, varför kan man inte låta vovven komma ut? Det är väl en självklarhet? Vi själva längtar ju ut ur bilen när vi åker långt hur känns det då för en liten gynnare, som inte ens kan svettas normalt och har päls!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....