Läsarna: Du är saknad
**Hej jag vi gärna börja dagen med en hälsning till bortgångne Michael Jackson som var hatat av många,men älskad av dom som han inte var skyldig pengar så är det i den här värden har man förstått.
Men jag vill komma ihåg den här människan för den han var och det var hans sått att sjunga och dansa,så jag tror dom flesta vill säga farväl till en av våra största idoler vi haft efter Elvis.
Hej Från Cuyo o Barbro från Partille som tackar för den musiken du har givit oss.
Läsarna: Du är saknad
Läsarna skickade sina sista hälsningar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5484577.ab
Michael Jackson berörde de flesta.
Aftonbladets läsare skickade in sina sista hälsningar till sin stora idol.**
Ja en stor artist och duktig, sen får man tycka vad man vill för övrigt. Är det jag som inte hängt med, var finns Elisabeth Taylor numera? hon var ju en god vän?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Visst, han var en mycket stor och duktig artist.
MEN, har han det inte bättre där han är nu? han mådde ju inte speciellt bra.
Gunilla; hon ville inte vara med. Hon hade gett ett uttalande om att Michael J troligen inte hade velat att hon skulle vara med och sörja tillsammans med så många på en sån här tillställning. Diana Ross som också var en god vän skulle från början vara med men dök inte upp heller utan lämnade en hälsning.
//Pia

Ja får då säga en sak, vad alla talar väl om en person fort den går ur tiden o då är allt gammalt som skrivits o påståts borta o glömt.
Nä, Nore, jag har alltid tänkt På JAckson som en olycklig själ och alla de anklagelser som florerat, de har jag faktiskt inte lyssnat på. OCh som artist, så var han oavsett fantastisk. Just detta, att jag i detta skiljer på sak och person. På ren svenska, jag sk***er i om han var pedofil, artisten Michel JAckson är den jag alltid beundrat. Puma tack för infot!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....