Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 29-sajten
Läst 1942 ggr
David
0

Tips på artiklar?

Är det någon som har tips på en eller flera artiklar till sajten?

Vill du får du gärna skriva den själv, vill du ha hjälp, så kan du skicka den via PM till mig så ordnar jag det.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[Cuyo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej DavidE tycker inte du att det är tillräckligt med artiklar,för man har ju full upp att hänga med dom som finns hi hi.eller har jag fel om med det?

Hej Cuyo

Hawknestgrove
0

JA Cuyo, inlägg är det gott om. MEn jag erkänner, artiklar är det dåligt med. Själv är jag en usel artikleskrivare.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

David
0

Det behöver inte vara någon lång artikel. Har du läst om något intressant, eller vill berätta något du varit med om, kanske har tagit ett par bilder också? Skickar du det i ett PM till mig så ordnar jag det direkt som en artikel.

Allt går att göra snygga artiklar av (och, oftast får du mer svar på en artikel också, så du har ingenting att förlora Flört)

// David

Nore
0

Hej David, jag har lite dålig erfarenhet om att gör inlägg, för dem jag brukar lägga in blir bara fel o raderade, o då tappar man intresset att lägga in nya friska tankar o debattämnen, sen att det fins mycke som kan debateras, både inom natur o vad vi gör med den.

För min del så ligger jag mycke lågt att göra inlägg, tills jag ser hur det utveklas, som du vet är vi många jägare som önskas vara välkomna mer på sidan än vad vi är, men har du goda nyheter o komma med så skriv på du.

MVH Nore

skogstrolletbarbro
0

Jag har ju skrivit ganska många artiklar men jag vill gärna se artiklar om andra delar av landet också.

Det är ju inte bra om det enbart kommer från en horisont.

David
0

#5. Det är väl så att de artiklar om norra Sverige som finns, är artiklarna om guldkornen i Sverige! Glad

// David

Hawknestgrove
0

Ja David, du säger det nu! MEn säger du samma sak i november december? HAHAHA!

skogstrolletbarbro
0

Då minns vi Gunilla! Eller så skriver vi en artikel om den bästa dagen som vi upplevt under året. Och återupplever det.

Eller så tar man kameran och går ut någon minnesvärd dag, under november/december. Det finns gott om guldkorn här, då också. Skrattande

Hawknestgrove
0

JA visst finns det vackra saker då med. MEn jag hatar mörkret….

skogstrolletbarbro
0

Det är väl det enda smolket i bägaren kanske men det försöker vi bortse ifrån och går lite i ide. Det är skönt efter en ansträngande sommar, ljust dygnet runt, att få ta det lite lungt ett tag.Glad

Fast mörkret blir aldrig så kompakt och svart, med gnistrande stjärnor och norrsken speglande i ett snövitt landskap.

Dessutom, om dvalan känns för tung så har vi julen att längta till och lysa upp tillvaron med och helt plötsligt är det januari igen.Förvånad Då får vi börja planera för våren och sommaren igen. Skrattande

Hawknestgrove
0

ja positivt tänkande, det är väl det som man måste ha…….

skogstrolletbarbro
0

Här man inte det är ju ingenting roligt, eller hur?

skogstrolletbarbro
0

Obs! Tryck - fel ! Förvånad

"Har" man inte det, är ju ingenting roligt, eller hur?

(så var det meningen att det skulle vara).

Hawknestgrove
0

HAha då blev det ju ännu kuligare