Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 18-dagens-bild-fototävlingar
Läst 1404 ggr
Petter
0

2007-02-07 Dagens bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu blommar sista stängeln på den sist blommande amaryllisen!

bjorsa
0

De blev en blåmes nu på morgonen men de e kallt om fingrarna att fota ute nu men de e ju februari å då brukar de ju vara kallt å inatt var de runt -18 grader här brrrr

mvh/bjorsa

Petter
0

På väg till affären. Kalldimma. -28,7 grader.

Petter
0

En kalldimmebild till.

Runsviks
0

Vilka härliga vinterbilder… kan tipsa dig och andra om fototävlingen inne hos foto iFokus. Temat i "Foto utmaning #4" är "Kyla." //Kristin

AnnaO
0

Jag tycker ni tar så underbara bilder och särskilt fantastiska är fågelbilderna. Så idag tassade jag ut för att fånga någon liten fågel på bild, jag med. Och jag lyckadesGlad! (Man får väl börja med de lättaste sorterna.)

bjorsa
0

"2,3 Där var de kallt fy sjutton för att plurra i idag då frös man nog ihjäl på sekunden man kom upp men fina bilder

#5 Vilken stor blåmes du har där :-)Väldigt fint tecknad höna vad för sort är det ?

Här en till bild på blåmesen

mvh/bjorsa

AnnaO
0

#6 Jodu här är blåmesarna nästan lika stora som i Amerikat. Glad   Eller också är det en Skånsk blommehöna (gammal lantras, väldigt trevliga).

bjorsa
0

Hade höns förr men inte längre då räven tog alla 20 han tog även mina ankor men de e länge sedan men har funderat på att ha fågel igen men blir lite tveksam nu med fågelviruset men kanske bara fånigt att oroa sig för det men nä jag väntar ett tag till feg som jag är :-)

mvh/bjorsa

DianaK
0

Hej på er!Fina bilder ni tagit.

Mvh/DianaGlad