Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett22-ute-i-naturen
Läst 1151 ggr
Runsviks
0

Fint lunchfrämmande

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina fina vinteräpplen som jag så duktigt plockade in i höstas, blev bortglömda. Lite mjuka fick de bli en härlig lunch för råddjuren. Fotona är tagna genom köksfönstret. //Kristin

Runsviks
0

Ännu ett. De hade hela tiden en som höll vakt.

Runsviks
0

Hoppas de kommer tillbaka. Mycket vackra djur.//Kristin

Martin
0

Tänk vad härligt att ha den naturen/de djuren inpå knuten, så att man kan titta på dem från köksfönstret. Härligt! Fina bilder, bra exponerade med tanke på att det är mörka djur / vit snö så tycker jag du lyckats bra!

mvh Martin

Runsviks
0

Tack… jag var så rädd att de skulle sticka om de såg mina rörelser genom fönstret… så jag tänkte inte så mycket på hur jag fotade utan bara knäppte. Så jag får nog ge kameran ett stort +, Nikon d70. Fåglar är stört omöjligt att fota genom fönstret. //Krisitn

CarlS
0

Jättevackra bilder Runsviks!

//CarlS

KerstinP
0

Så fina de är. Grattis till de fina bilderna. Det är inte så lätt att fota vilda djur .

Runsviks
0

Tack CarlS och KerstinP, de var mycket vackra och var värda var ända äpple, //Kristin

OlleA
0

Vilka fina bilder! Jag matar också rådjur och håller verkligen med om att de är värda vartenda äpple.

Olle

Christina
0

Fina bilder. Håller med om att de inte är lätta att fotografera, men du lyckades ju verkligen! Jag har sett 'mina' rådjur mest i skymningen, då de kommer fram för att snatta av solrosfröna på fågelbordet och har förgäves sökt få bra bilder.

vettan
0

Så fina kristin! Vi har väldigt mycket rådjur där vi bor lite för mångaFundersamMen fina är de.

Runsviks
0

Tack LarsOlof, Christina och Rosie. Men nu längtar jag efter våren och då är det sällan jag ser några rådjur… blir medveten om att de har varit i trädgården när de har käkat på skotten på fruktträden. Inte lika roligt! //Kristin