Go' Morgon Go'vänner!
Skönt att hitta goda nyheter denna söndagsmorgon efter allt elände med skjutningar och all annan mänsklig ondska
Gillar ni fladdermöss? Det gör jag! Lite goda nyheter från ¨Down Under¨..(flygande hundar).
År 1897 fanns det andra nyheter från Amerikat, alldeles sanna sådana såklart…
se bif. fil.
Idag har jag övertygat den mycket bättre hälften att vi ska ha ¨Skånsk Äggakaga me fläsk te midda¨. Gött! 
Ha en go' Sönda' alla!
Ronny
(bif.fil. från Kungl. Bibliotekets Digitaliserade Dagstidningar. Norra Skåne 17-11-1897).
de är väl för söta….. För länge sen, så hade jag faktiskt två såna… Fruktätare…. det lät så gott när de smaskade banan…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hahahaha…attans att de var tvugna att skjuta honom

Fladdermössen
Skulle vara kul att åka och ha lite praktik på en fladdermusklinik, koalaklinik, orangutangskolan på Borneo eller något liknande… Hoppas fladdrisarna klarar sig!!

Önskar självklart dig också en bra söndag Ronny…med äggakaka och allt
Tack för skrattet!
kan tala om, att de hade små söta svarta penisar också, som såg ut som förkrympta människopenisar… OCh ibland så slickade de sig själva hahahaha!!!!

Ja det var verkligen sött med de små bebisarna.
Den här krabaten räddade jag ur grannens regntunna för ett par år sedan. Den gillade varken mitt sällskap eller solljuset, när mörkret föll blev den trygg och flög hem till sin familj.
Så här visade den sin tacksamhet.
Tina Nordberg medarbetare:
Fågelskådning i fokus
Svamp i fokus
åh sickna farliga små huggtänder…… men söta är de

stackars liten Huggo……