Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 28-övrigt
Läst 3275 ggr
Ronny-K
0

Go' Morgon Go'vänner!

Skönt att hitta goda nyheter denna söndagsmorgon efter allt elände med skjutningar och all annan mänsklig ondska 

Gillar ni fladdermöss? Det gör jag! Lite goda nyheter från  ¨Down Under¨..(flygande hundar).Cool

År 1897 fanns det andra nyheter från Amerikat, alldeles sanna sådana såklart… Oskyldigse bif. fil.

Idag har jag övertygat den mycket bättre hälften att vi ska ha ¨Skånsk Äggakaga me fläsk te midda¨. Gött! Glad

Ha en go' Sönda' alla!

Ronny

(bif.fil. från Kungl. Bibliotekets Digitaliserade Dagstidningar. Norra Skåne 17-11-1897).

Hawknestgrove
0

de är väl för söta….. För länge sen, så hade jag faktiskt två såna… Fruktätare…. det lät så gott när de smaskade banan…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tizzla
0

Hahahaha…attans att de var tvugna att skjuta honomSkrattandeSkrattande

FladdermössenKyss Skulle vara kul att åka och ha lite praktik på en fladdermusklinik, koalaklinik, orangutangskolan på Borneo eller något liknande… Hoppas fladdrisarna klarar sig!!

Tizzla
0

Önskar självklart dig också en bra söndag Ronny…med äggakaka och alltFlört Tack för skrattet!

Hawknestgrove
0

kan tala om, att de hade små söta svarta penisar också, som såg ut som förkrympta människopenisar… OCh ibland så  slickade de sig själva hahahaha!!!!

TinaNordberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det var verkligen sött med de små bebisarna.

Den här krabaten räddade jag ur grannens regntunna för ett par år sedan. Den gillade varken mitt sällskap eller solljuset, när mörkret föll blev den trygg och flög hem till sin familj.

Så här visade den sin tacksamhet.

Tina Nordberg medarbetare:

Fågelskådning i fokus

Svamp i fokus

Hawknestgrove
0

åh sickna farliga små huggtänder…… men söta är de

SannaHolmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi bytte tak i sensomras och tyvärr blev lille Huggo(som barnen genast döpte den till) bostadslös. Hoppas han hittade ett nytt hem igen. Vi satte honom i tryggt förvar inne i vedboden uppe på en trave så inte katterna skulle komma åt.

Hawknestgrove
0

stackars liten Huggo……