Fågelbo som höghus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
För att visa roliga foton måste man inte vara medlem, men du är hjärtligt välkommen om du vill!
Härligt höghus
Undrar vilka som bor där.
Tackar
visst är det ett härligt högt hus som koltrasten har byggt. Har inte sätt detta innan. Man undrar vad dom har tänkt sig när dom har byggt de. Boet är ca halv meter högt.
Men Jag har döpt henne till prinsessan koltrast på ärten
Hoppas att någon kan förklara varför de byggt ett höghus Tina.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag de hade varit intressant att veta om någon har en idé. Kanske fler som har sätt detta innan

En koltrast
Hehe ja det är en koltrast hona som ligger på toppen av höghuset. Förstora bilden så ser du henne, man ser hennes huvud och näbb.
Ser att jag har missat skriva att det är en koltrast som ligger i boet i början av tråden. Ledsen för de

Hon syns ju knappt fast jag förstorade nu…sötingen
Jag kan tro att hon börjat bygga och så har det kanat ner, då har hon byggt lite till…för det var ju ett bra hörn…och så har det fortsatt så. hoppas det är klart nu och håller!
Får vi hoppas att boet håller för där är tre ägg. Tanken har varit så att det kan vara som du skriver att boet har kasat ner. Då har hon fortsatt att bygga. Men jag har aldrig sett ett sådant högt bo innan som koltrast har byggt

Det är iaf häftigt!
Hoppas också att det håller…hoppas även få höra fortsättningen om prinsessan på ärten och hennes barn
jättehäftigt ju!tack för en kul bild! och som sagt, man behöver inte var amedlem här för att skriva, alla är välkomna
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
HAHAHAH!!!! In the ghetto…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Häftigt tvåvåningsholk
…
Ja jag ska uppdatera när jag får reda på vad som händer och får bilder från prinsessan koltrast på ärten