Ödlor
Det är skogsödlor XD Jag älskar dom. Det finns jätte många såna i Tyskland och Polen.
Japp. Dom är jätte fina, men sandisar är snyggare. Dom är lite "fetare", honan e brun o hanen är grön ;)
Jättefina bilder! Tänk, jag tycker ödlor ser jämt så glada ut……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättefina och belåtna.
Tina Nordberg medarbetare:
Fågelskådning i fokus
Svamp i fokus
# Japp det gör dom hehe XD Speciellt leopardgeckosar
haha ja ett leeende på läpparna jämt!

Tack för titten 
Vilka fina linslusar !!
Ja verkligen. OCh så bra tagna bilder. JAg är en usel fotograf. HAr bara min kamera för att dokumentera och fotografera saker till Tradera…
Tack för komplimangerna, själv tycker jag ju om det mesta som rör sig, och har gjort sedan jag var liten. Min mamma brukade vara rädd för spindlar och insekter, kan ju säga att hon är botad nu…Har ju ännu ingen systemkamera men önskar att jag hade råd, får nöja mig med digitalkameran sålänge..
Väldigt bra bilder för att vara tagna med vanlig digitalkamera
#19 You are welcome :=) E din mamma rädd för spindlar? Ojojoj om fyra år ska jag köpa in några svarta änkor, redblacks och stora fågelspindlar, så jag undrar om hon skulle vilja gå in i mitt rum :)
Hon var rädd för spindlar förut, men nu räddar hon dem och bär ut dem försiktigt i handen, förr skrek hon bara vid anblicken av dem.
Kan ju vara nyttigt att ha en djurtokig unge, tydligen verkar det kunna bota fobier 
haha vilken söt kattbild du har förresten Helena!
Tackar, det är min 9-åriga hankastrat Asterix. Skulle inte byta honom mot alla pengar i världen, han är med mig överallt, dessvärre äter han ju ödlor, men jag brukar rädda de ödlor jag kan.
haha….. HAns fina mustasch ser ju så kul ut!